Vestfold: Lokallagssamling 9. juni 2005

Anbefalte innlegg

Kjære Army of Vestfold,

 

Juni er duket for en måned hvor vi fyrer av "andre torsdag" i måneden. Dette har litt med treffsesong og værvarsel å gjøre.

 

Hvis stemninger er for så satser vi på en runde med GoCart (som i fjor) på GoCart-banen i Andebu. Vanlig leie av carter og sosial moro på banen.

 

Som nevnt i annen tråd skal jeg i møte med NAF til søndag (av alle dager) for å planlegge samarbeid med lokallaget i året som kommer fremover. Ser ut til at vi kan ha mye moro med cartene på banen i Andebu, i tillegg til AutoSlalom med egne biler (likt Bergenstreffet).

 

Hvis været slår seg vrang torsdag 9. juni så møter vi på Møller i Tønsberg kl. 18:00 i lunsjrommet 2. etasje der. Da går kvelden til skryt og løyner, samt litt sikling på biler. Vi kan også fyre opp noe bilfilm på lerretet der. Men altså, er været fint denne dagen, så er det Andebu i stedet og vi skyver Møller-dagen en måned frem.

 

Vi sees 9. juni!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde ikke avtalen med besøk på Møller gjalt i Juni, Juli og Aug, men mulig du har forandra på det(regner ikke med at de er vansklige på det altså), men jeg ville bare "spørre"(?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville BUMPE denne for å minne alle på å komme på Go-Cart'en om det er pent vær på Torsdag. :touche:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla..

 

Hvis jeg har fått bilen tilbake og det ikke regner skal jeg komme opp å kjøre rundt dere alle!! Og Andreas, det hjelper ikke å være naboen til go-cart senteret ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg også, er det kl 18 også på go-cart banen ?

Er det noe sosialt moro m/mat ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg også, er det kl 18 også på go-cart banen ?

Er det noe sosialt moro m/mat ?

Kunne jo tatt med noen hyggestilker eller lingnende?

Synspunkt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggestilk?? Haha!!

Fra google:

Your search - hyggestilk - did not match any documents.

Mååå bare være pølser du sikter til? :P

 

Skal på seminar i Oslo og et ærend på turen hjemover, men skal forte meg det jeg kan! Men ikke vent på meg for å kjøre!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggestilk????? :D

 

Lars: Hvor i verden kommer du fra? Reinbarka dialekt??? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajajajaja : haha :

Møt opp alle mann på Gocarten på Torsdag. Pent vær og alt i orden : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vell Glen Rodney som nevnte "hyggestilker" under Gatebil reportasjen om Terje.... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vell Glen Rodney som nevnte "hyggestilker" under Gatebil reportasjen om Terje.... : haha :

Correct : smil : Kommer du på torsdag Morten ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke helt enda, skal avgårde å hente no vitale deler til bil/pengesluket. Så jeg får se når jeg er hjemme...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æsj.. var jo meninga jeg skulle være med på dette. Men så hadde jeg glemt det av. Så da tok jeg meg heller ei lengre arbeisvakt istedet: slå :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke helt enda, skal avgårde å hente no vitale deler til bil/pengesluket. Så jeg får se når jeg er hjemme...

 

Si ifra hvis du drar da ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal selvfølgelig prøve å møte opp, men driver å flytter for harde livet om dagen og tør derfor ikke love at jeg klarer dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal selvfølgelig prøve å møte opp, men driver å flytter for harde livet om dagen og tør derfor ikke love at jeg klarer dette.

Nå skal du flytte fra Andebu ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggestilk?? Haha!!

Fra google:

Your search - hyggestilk - did not match any documents.

Mååå bare være pølser du sikter til? :P

 

Hallo..det er jo pølseLars vi snakker om så det kom vel ikke som en overraskelse.

 

Jeg kjemer ikkje. Skal på Møller å hente noen artige detaljer etter jobb, :rolleye: før jeg skal "kose" meg med å klippe graset : bråk :

og pusse ferdig frontleppa. Bilen ser helt amputert ut uten og på Lørdag blir den jo helt ugjennkjennelig da jeg tar av badlook carbon shiten...men så gleder/gruer jeg meg VELDIG til uka jeg da... : rock :: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal du flytte fra Andebu ?

 

Hm, det lurer jeg på også, har mobba Andebu, men crusisa ned derfra idag og må si at det hadde ikke vært ille å bo der når veien ned derfra er så fin som den er...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa vel fra at jeg ikke kunne komme med én gang, men var der omsider litt før kl. 20. Prøvde å ringe Larsærn, som tok tlf. etter at jeg hadde konstatert at det hverken var noen på banen, eller hos Andreas og ringte ham fo 2. gangen. (Illebefinnende? Hehe.. Tipper jeg vet hva du driver med, din svinepels! :D)

Menne.. Ingen var hverken der eller noe annet sted, så jeg lurer igrunn på om lokallaget er i live, eller hav som skjer? Skal du flytte langt unna, Andreas?

 

Fikk uansett en fin cruisetur med Supraen, så det var ikke helt bortkastet, da! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. lurer igrunn på om lokallaget er i live, eller hva som skjer?

 

Ja det ser grått ut syns jeg :confused: Håpe det ordner seg

 

Mvh L..som tok nedi med den nye GLI leppa igår : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der 1800. Tenkte at nå var det på tide å bli litt kjent med "gutta", men.... Det var ikke mange der . Sto vel en vw golf på plassen når jeg kom og begynte vel å skjønne allerede da at her var det ikke mye som skulle skje i regi av lokallaget. Må jo si at dette er litt synd, ihverfall for meg og eventuelt andre nye som kunne tenkt seg å bli bedre kjent, men det kommer vel en anledning senere sikkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er om folk sier om de kan komme her på forumet helt 100%. Det gjør noe med mentaliteten til resten som kanskje hadde tenkt å dra, men ikke var sikre pga oppmøte. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vell fått igang et eller annent så vi kunne treffes helg gjengen ja. Men virker som om det er daut i laget ja. Er ikke akuratt den som er på vært "treff" men kommer gjerne hvis det blir en sammling f.eks på fokserød en kvelding eller noe slikt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på å treffes for en grill eller noe som ikke koster så mye etter bilen er lappa sammen om 1,5 uke ca.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en engangsgrill som er ganske billig.. Du kan få den når jeg er ferdig med den, Thomas! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.