#26 Skrevet Juni 13, 2005 Jeg har en engangsgrill som er ganske billig.. Du kan få den når jeg er ferdig med den, Thomas! ..også kan du bruke nettingen som "front grill mesh" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 13, 2005 Ikke bli frekk har nå da BE... Jeg har like mye jobb som deg etter det jeg vet.....det er jo en grunn til å si det kan man si. ..også kan du bruke nettingen som "front grill mesh" Da kan jo jeg informere PØLSE Lars (grill Larsern?) om at jeg skal ringe å avtale pulverlakkering av Kameigitteret imorra tidlig. Skal vi gjøre noe så gjør vi det ordentlig eller så lar vi være, ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 14, 2005 Hehe, detaljenøyaktigheten din har vel aldri blitt kritiser? Men nå sklir detta way off.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 14, 2005 Hehe, detaljenøyaktigheten din har vel aldri blitt kritiser? Men nå sklir detta way off.. Gjør vel ikke noe om vi sklir litt siden 9 treffet allerede har vært? Men ringte Sinterco idag og nå hadde de like mye å gjøre bla bla bla så jeg ringte Sandefjord Overflateservice og der var det bare å stikke innom. Det var som å snakke med natt og dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...