Vestfold: Lokallagssamling 9. juni 2005

Anbefalte innlegg

Jeg har en engangsgrill som er ganske billig.. Du kan få den når jeg er ferdig med den, Thomas! :P

..også kan du bruke nettingen som "front grill mesh" : smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bli frekk har nå da BE...;) Jeg har like mye jobb som deg etter det jeg vet.....det er jo en grunn til å si det kan man si.

 

 

..også kan du bruke nettingen som "front grill mesh" : smil :: smil :

 

Da kan jo jeg informere PØLSE Lars (grill Larsern?) om at jeg skal ringe å avtale pulverlakkering av Kameigitteret imorra tidlig. Skal vi gjøre noe så gjør vi det ordentlig eller så lar vi være, ikke sant? :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, detaljenøyaktigheten din har vel aldri blitt kritiser? :P Men nå sklir detta way off.. :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, detaljenøyaktigheten din har vel aldri blitt kritiser? :P Men nå sklir detta way off.. :fy:

 

Gjør vel ikke noe om vi sklir litt siden 9 treffet allerede har vært?

Men ringte Sinterco idag og nå hadde de like mye å gjøre bla bla bla så jeg ringte Sandefjord Overflateservice og der var det bare å stikke innom. Det var som å snakke med natt og dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.