Zito felger på 2012 Touran...noen som har sett eller har innspill på str og ET

Anbefalte innlegg

Noen som har et bilde av en Touran som er grei senket med Zito W111 felger i 18/19" ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp05.html

 

Disse felgene kommer i svart først i 2014, men er levert i vanlig.

 

http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp15.html

 

Hvis noen kan photoshope de på en hvit 2012 Touran så hadde det vært drit kult :evil:

 

8 eller 8,5 tom ET45 med 225 dekk, både i 18 eller 19 tom. Unngå for all del ET35, mange felger har dette, men det bygger for langt ut til å passe hvis ikke bilen er megasenka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funker det også. Sjekk også loadindex du må ha på dekka dine, 225/35/19 får du ikke over 88 og noen Touraner må ha høyere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser faktisk ut som dette er 90...Hva havner jeg opp med da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du kjøre 235/35/19 for å ha lovlige dekk i 19". Nå vet ikke jeg hvilke dekk du skal ha, men i praksis så er f.eks. Achilles like smalt, og kanskje smalere, enn Continental i 225.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Google er din venn ;)

 

73297_touran_3sdm.jpg

 

3SDM felgene er jo "veldig like"

ed90da10.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser pent ut der. Tøft med svart, men på avstand så forsvinner de litt og blir bare en stor svart runding. De blanke synes mere, ser litt mere highend ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen til Alexander så helt rå ut :) For meg er kanskje 20" litt stort, mye dårlige veier her. Kunne tenke meg å ta en titt på bilen hans en dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sett med Achilles 235/35-19 med 91 i loadindex som nesten ikke er brukt. Så da kan jeg jo bare bruke disse :D

 

 

 

Da må du kjøre 235/35/19 for å ha lovlige dekk i 19". Nå vet ikke jeg hvilke dekk du skal ha, men i praksis så er f.eks. Achilles like smalt, og kanskje smalere, enn Continental i 225.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sett med Achilles 235/35-19 med 91 i loadindex som nesten ikke er brukt. Så da kan jeg jo bare bruke disse :D

 

Hadde det ikke vært for at dekket blir slaktet av enkelte når det gjelder veiegenskaper så tror jeg mange andre også hadde kjørt med det :) Men hvis du allerede har dekket så er det jo bare å få de på felgene og prøve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte på disse noen uker i høst, de er ikke så ille ass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke de er så ille jeg heller, men var skeptisk etter mye omtale fra andre. Har hørt en del godt om dekka også :) WP111 med dekka dine blir bra det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke finner det for godt å falle for noen andre felger, og det kan jo skje :D så er felg og dekk i boks. Da mangler det bare å bli enig med meg selv om senkesett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sykt lyst på disse felgene her, men litt annen pris enn Zito hvis man ikke får til et gruppekjøp :)

 

006.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.