Toning av ruter i østfold

Anbefalte innlegg

Noen som har noen anbefalinger og ca priser på steder i østfold som toner ruter? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt flere som sverger til noen oppe i Moss, tydeligvis.. Kan se hva jeg finner ut. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk gode priser hos Riis i Ski, men det var vel mye pga at jeg satte inn ny bakrute hos dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som bor så nært grensen, hvertfall en del av dere, hvorfor ikke se til Sverige? De gjør garantert en god jobb også der, og prisen kan jo være vesentlig hyggeligere også. Det er vel verdt å sjekke ut kanskje?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som bor så nært grensen, hvertfall en del av dere, hvorfor ikke se til Sverige? De gjør garantert en god jobb også der, og prisen kan jo være vesentlig hyggeligere også. Det er vel verdt å sjekke ut kanskje?!

 

Betaler jo 3500 for b-stolpe og bak hos scandiano i Drammen mer en billig nok spør du meg tror ikke svensken er så mye billigere enn det gitt hehe

 

Jule tilbud nå fram til 31.12.13

 

Vinter tilbud ved bestilling av solfilm før 31.12.2013

 

Sedan,Stasjonvogn,Suv.

Vinduer fra B-stolpe(5 ruter) – 2700Nok

Vinduer fra B-stolpe(7 ruter) -3200Nok

Vinduer fra A-stolpe (7 ruter)– 3750 nok

Vinduer fra A-stolpe(9 ruter) – 4250nok.

 

Coupe

Vinduer fra B-stolpe (3 vinduer) – 1700nok

Vinduer fra A-stolpe( 5 ruter) -2700nok

 

Han er veldig dyktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonas, en som heter Øyvind legger film, har eget firma og driver sammen med Kai på Iseveien bilpleie og legger også film for Toyota og flere andre bilforetninger. 90190285 er nr jeg nådde han på sist, han tok rutene på RS'en og det ble strøkent :) fin pris bruker han og ha også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonas, en som heter Øyvind legger film, har eget firma og driver sammen med Kai på Iseveien bilpleie og legger også film for Toyota og flere andre bilforetninger. 90190285 er nr jeg nådde han på sist, han tok rutene på RS'en og det ble strøkent :) fin pris bruker han og ha også ;)

 

Hørt litt rykter om han, men ingen som har nr, takk! :D

Da prøver jeg å ringe på mandag å høre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øyvind er å Anbefale. har brukt han på to biler nå. Blir strøkent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.