Hjelp med kjøp/salg av bil i nordfjord

Anbefalte innlegg

Skal opp på fredag å kjøpe en bil, og vil gjerne sette igen en bil der, selger av bilen jeg skal kjøpe vil ikke gi mer enn vrakpant for noen bil.

Så jeg trenger noen som kan enten kjøpe en bil av meg for en latterlig sum, eller hjelpe meg å få den vraket, jeg vil ikke gi den bort for vrakpant når jeg vet jeg kan selge den for 8-10k...

 

Alternativt om noen vil ha en bil fraktet fra rogaland og opp, så kan jeg vere behjelpelig og frakte den gratis.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstod ikke helt nå. Du skal kjøre din bil opp og trenger noen til å kjøre din egen bil hjem? Kan være behjelpelig med det jeg.

 

Edit: Nei nå tror jeg at jeg forstod, du vil kjøre egen bil opp og selge den til noen som bor der oppe slik at du slipper å frakte hjem. Da var det verre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal selge bilen der for å slippe frakt hjem, jeg har ikke kjøpt bil å kjøre opp, men har noen i sikte, bla en 96 baleno til 4000,-

Jeg har sett på bilen og den feiler ingenting, men skal på eu før sommeren.

Jeg tenker å kjøpe denne enten eller, for å kjøre den på eu og så selge igen.

Om noen der oppe kan ta den jobben, så tjener de pengene på salget av baleno, og jeg slipper å kjøre tur-retur...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du Facebook?

Spør her :)

https://www.facebook.com/groups/109688079062003/

 

(Tror i allefall dette er i nærheten av der du skal kjøpe bil.. :) )

 

Det var nermere enn jeg traff ja:) men adminsa sover.

Kan jeg har en kompis med på turen, så kan kjøre tur-retur med hans bil, men da med 30%høyere reiseutgifter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.