Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter sommerhjul til Passaten, ønsker å komme i havn i god tid før det blir aktuelt å legge om. Har mer eller mindre bestemt meg for hjulvalg men før jeg gjør noe forhastet sjekker jeg markedet én gang til. Har du noe liggende å slenge som sklir rett på min bil, ta kontakt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ubrukte 19 " VW Savannah hjul med ubrukte Nankang NS 2 235 / 35 / 19 " dekk verdi av ca 23 Tusen kroner bare for felgene? Av interesse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei takk, synes ikke de var noe særlig pene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris ben?

 

Åpen for bud over 11 500kr :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på utkikk etter sommerhjul til Passaten, ønsker å komme i havn i god tid før det blir aktuelt å legge om. Har mer eller mindre bestemt meg for hjulvalg men før jeg gjør noe forhastet sjekker jeg markedet én gang til. Har du noe liggende å slenge som sklir rett på min bil, ta kontakt!

 

Ville vurdert disse, tidløs orig.felg, billig også.

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46026571&folderId=230968

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine felger, men alt for store. Kan kanskje strekke meg til 19, men det er maks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.