Anbefalte innlegg

Før om årene så har vi jo hatt en tråd åpent der turen kan diskuteres og folk kan komme med spørsmål ang treffet og turen.

 

Er det noen fra klubben som har tenkt seg nedover i år?

Hvor har folk tenkt å bo?

Hva tidsperiode tenker folk?

 

Jeg har pratet litt med de jeg kjenner som er fast inventar der nede, og datoene jeg har fått for "the week before" som kjent er tiden før treffet med mye bra biler og lite/mindre av støyet og "gatebil" effekt bilene som er der under det offisielle treffet. 16-22 Mai er det "kjernen" som man ser i filmer og på bilder kommer til og være der.

 

Det offiseille treffet er 28-31 Mai.

 

Jeg reiser ned 14/15 - 20/21 litt avhengi av eksamen på skolen.

 

Har tenkt på dette hotellet, og har sendt forespørsel på ledige rom

http://www.landhotel-marienhof.at/

 

 

Håper vi blir en Norsk gjeng som kan treffes på både dagtid med biler og kveldstid ute på forskjellige ting i år også.

 

 

Joachim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst å reise ned igjen i år. Jeg skal i et bryllup i Spania i Mai, så jeg vet ikke hvor sannsynlig det er at jeg får tatt meg fri til å dra videre til Wörthersee. Jeg har påperiode hele mai :P

Jeg skal se hva jeg klarer å få til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestilt ferge nå som går fra Oslo 14 mai, og ferge fra Kiel igjen den 23. Så det blir tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det du sier er at man bør dra dit utenom det faktiske treffet for at det skal bli best?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja!

Spør de stakkars gutta som kom ned rett etter at uka før var ferdig, og et par dager før det offisielle treffet. Tror de var skuffet.. tenkte og være i fjor i 2 uker, men dro hjem 3 dager før , altså tre dager før det offisiellet treffet startet da det kun var harry lokale rånere igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja!

Spør de stakkars gutta som kom ned rett etter at uka før var ferdig, og et par dager før det offisielle treffet. Tror de var skuffet.. tenkte og være i fjor i 2 uker, men dro hjem 3 dager før , altså tre dager før det offisiellet treffet startet da det kun var harry lokale rånere igjen.

 

Hehe okey, synes bare det hørtes rart ut å dra på treff også dra hjem før det offisielt begynner. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fjor dro jeg og mr.Søia ned i den offisielle treffuka. Møtte mange trivelige VACN medlemmer der tilbakemeldingen var at uken før er tiden man bør være der. Så hvis det blir tur i år satser vi på uken før. Treffet kan uansett anbefales!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe okey, synes bare det hørtes rart ut å dra på treff også dra hjem før det offisielt begynner. :)

 

Spørs jo hva du vil se da ;) Men reiser du ned på det offisielle treffet og venter å se bilene og stemingen du ser på filmer og bilder, så blir du skuffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen oversikt over når treff er osv?

 

Booket en leilighet i Velden jeg for helga før det offisielle til slutt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt i tenke boksen, men kunne absolutt tenkt meg en tur nedover igjen, også da slengt meg med uka før som Vågen sier.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe offisielt som vanlig, utenom det offisiellet treffet såklart. Men 16-22 er da alle "folkene" som vi så og var med i fjor skal ned.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fjor var helgen to uker før, og uken før der det skjedde mest. Helgen før og de to dagene før treffet var det helt dødt utenom mye lokale helter. Var 10 biler på faak am see osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og noen kompiser tar turen nedover, men får ikke reist før 16mai da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja nei si det, har ikke leitet så mye for å være ærlig :P noen steder du anbefaler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sendt mailer til en del hoteller, men det er fullt sålangt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.