Oslo lokallags utstillingstreff Frysja 09.08.14

Anbefalte innlegg

59515.jpg

Klikk på bildet for fullversjon!

 

Oslo lokallags utstillingstreff 2014

 

Som årene før blir det også i år utstillingstreff på Frysja. I år kjører vi dette 9. august og vil holde det ganske likt som årene før. Why change a winning formula? :)

 

TID: Lørdag 9. august 11:00

 

Sted: Møller Frysja, Frysjaveien 31b (hovedkontoret til Møller).

 

Det vil bli premiert i følgende klasser:

  • Topp 3 VW
  • Topp 3 Audi
  • Beste lakk
  • Lengste distanse
  • Beste Classic
  • Peoples Choice

Bedømming skjer mellom 13 til 14, premieutdeling fra 15:00 så fremst ikke været er mot oss.

 

Priser:

  • Salg av pølser og brus: 50kr (en pølse + 2 brus/to pølser + en brus/tre brus/tre pølser+++)
  • Utstilling: 50kr

Det vil også være skiltplater tilgjengelig for salg, samt stickers å få. Pluss litt keychains m.m.

 

Ellers info:

I umiddelbar nærhet finnes det bademuligheter (Frysja dammen, starten på Akerselva) for de som tar med barn/kone/mann. 10 minutter å rusle bort til Teknisk Museum. Drøye 10 minutter til trikken som stopper 2 minutter fra Storo Senteret for de som vil sende familien på shopping under treffet. Så her er det mye å gjøre i umiddelbar nærhet for de som synes det er kjedelig å rusle rundt bilene i noen timer.

 

Mer info om samarbeidspartnere og firmaer som stiller opp kommer etterhvert.

 

Oslo lokallag håper alle i Oslo og omeng tar turen innom.

 

Med Vennlig Hilsen

 

Oslo Lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert info i første posten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktes at pokalene er i hus.. Og de ser ganske snasne ut sies det! Kom å kjemp om en da vel! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt under to uker igjen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovestyret sponser oss med et års medlemsskap i VACN for vinner av Peoples Choice prisen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må være med en kamerat å flytte denne dagen, men Kona kommer en tur med GTien og jeg tar turen senere med Derbyn om jeg rekker det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får håpe på litt godvær da, tenker at jeg tar en tur :)

 

Kanskje det bare er jeg som er litt blond, men med ''oss''' menes da de som har stilt ut bilen eller alle i Oslo lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får håpe på litt godvær da! :)

 

Kanskje det bare er jeg som er litt blond, men med ''oss''' menes da de som har stilt ut bilen eller alle i Oslo lokallag?

 

Hehe.. Den bilen som vinner Peoples Choice får et år medlemsskap :) hadde vært noe om alle i Oslo fikk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det hadde vært hyggelig! :)

 

Kan ikke du legge frem det til hovedstyret da? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal lufte det over noen pils på rudskogen eller noe slikt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det årlige utstillingstreffet til Oslo Lokallag over. Vi vil gjerne takke alle som kom for å titte eller stille ut bilen sin. 32 biler ble det totalt. Det ble vel solgt 5-6kg pølser med lompe og iallefall 4 brett med brus. Stor takk til Jan Tore Kopperud/Møller Fysja for lån av plassen! Takk til Hovedstyret for lån av henger! Takk til Bård for ekstrapremier (volkswagenbutikken.no ?)!

 

Ellers vil jeg beklage at det ble litt rot iht. Beste Felg-premien, jeg har rett og slett glemt den premien i all huhei.

 

Takk til John-Arne som innleid speaker!

 

Vi håper folk hadde det greit på Frysja i dag, har du ris eller ros tar styret i Oslo Lokallag gjerne imot i tråden her :)

 

Vinnere:

 

VW: 1. Rolf (Golf) 2. Raymond (Tiguan) 3. Jeanette (Golf)

Audi: Husker dessverre ikke rekkefølge og siste, men: Bårdi (Rød Audi) og Daniel Sommer

Beste Classic: Frode (URquattro)

Peoples Choice og og Beste lakk: Christoffer Johnsen RS

Beste felg har jeg glemt.

Bilder ble det litt rot med, skal se om jeg har av vinnere når jeg legger ut alle bildene fra treffet ila. helgen.

 

 

For Oslo Lokallag

Daniel Olsen

Leder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.