Treffplan for Oslo Lokallag Sommer 2014

Anbefalte innlegg

Det er mandag igjen, men pga. dårlig oppmøte de siste gangene så lurer jeg på om vi skal ta en liten pause med treff på McDonalds og heller starte opp igjen på Peppes (Sandvika og Metro) i september..?

Hva mener dere som vanligvis kommer på mandagstreffene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Daniel, ikke la deg "deppe".

Mandagstreffene i begynnelsen av august er ikke veldig godt besøkt, erfaringsvis. Mange har fortsatt ferie, det finnes andre treff på kalenderen i dette tidsrommet, og været har stor betydning. Slapp av, dette tar seg opp igjen, tror jeg. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid hyggelig å dukke opp på mandagstreff, de mandagene jeg kan. Er dessverre mye som skjer for tida, så det blir ikke så ofte for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at Kristian kjører treff i dag, så da støtter jeg meg bak det :) jeg sliter med konstant svimmelhet etter mye flyving forrige uke så jeg kommer ikke dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg en tur idag jeg :) Er jo tradisjon og barna her forventer det på mandager så da tar vi turen :) Selv om de 2 siste gangene har det vært bare meg og Morten (ikke kløw), men det er trivelig det også:) Vi hadde besøk fra skien forrige mandag og ble jo sittende og prate mange timer faktisk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer sålenge det ikke bøtter ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandag og treff? Noen som tar ture? Er noe usikker på om jeg får tatt turen selv, så ikke regn med meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker antageligvis opp! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å snike meg bort en tur ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det passer ikke for meg i dag. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du dro for fort. Venter på maten nå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hverken S eller RS lenger ;)

 

Alle er velkommen :)

 

Men hyggelig om de som har S og RS i nærheten har lyst til å møte opp et sted samtidig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

To som ble til fem. Takk for oppmøtet til de som kom :)

Forslag om at man stikker opp til Cars & Coffe på Berger på torsdag 11.09.14 fra 18:30. Kom med det du har! Ikke VAG-treff, men alt mulig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.