Treffplan Romerike sommer 2014

Anbefalte innlegg

Gatebil er overpriset klysetreff. Men torsdagstreff skal jeg på

Gatebil har sine negative og positive sider, hvis man tar det for det det er kan det være ganske underholdende. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til treff i dag! Mye mulig jeg har med meg langreist besøk også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst å plukke meg opp? Lyst å bli med på treff. Er vel ikke sååå stor omvei hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glem det. Jeg kommer idag! Men blir nok ikke før 7 værtfall. Men men :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke kommet i dag. Skal bytte bremser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar fra Oslo nå. Men må innom fenstad først så tar litt tid:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på vei. Bare litt seint ute :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem kommer til torsdagen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke kommet nå til torsdag, men kommer neste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Silje kommer i kveld

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å rekke det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å rekke det.

Kan jeg sitte på? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kanskje det :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg kommer. Må en tur på Holter først. Men ikke bli overraska om dere ser meg (i kia!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grodde fast i sofaen. Sorry folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rææva oppmøte folkens. Om vi se bort i fra at det er sommerferie for noen så er 4 stykker i snitt på hvert treff di siste mnd alt for lite. Kanskje vi burde gå ned til ett treff i mnd så folk har litt større lyst til å komme?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rææva oppmøte folkens. Om vi se bort i fra at det er sommerferie for noen så er 4 stykker i snitt på hvert treff di siste mnd alt for lite. Kanskje vi burde gå ned til ett treff i mnd så folk har litt større lyst til å komme?!

Kan ikke forvente veldig stort oppmøte mitt i fellesferien, men du har et poeng. Det burde jo være mange medlemmer på Romerike som aldri har dukket opp på treffene våre.

Hvordan får vi engasjert dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for i dag! Hadde andre planer, pga ferie, då kunne ikke komme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for i dag! Hadde andre planer, pga ferie, då kunne ikke komme.

Er da ikke noe å unnskylde, vi er medlem i klubben fordi vi har en felles interresse og møtes når det passer inn i en travel hverdag. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Anders sier, det er midt i fellesferien... i stedenfor og fokusere på dårlig oppmøte må vi finne en måte og fange opp de som ikke har funnet ut att vi holder til på jessheim. Er sikkert ikke alle som er innom vår del av forumet. Er nok også mange som slett ikke er innom forumet i det heletatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som jeg skriver så er det noe som har pågått lenge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper lite å skrive hva som er tilfelle, må gjøres noe med. Folk kommer opp de treffene de ønsker og har mulighet til å komme på. Ikke glem at vi også i flere tilfeller har vært 13 stk. Og at Oslo nesten uten unntak er 4-5 stk og langt større lokallag. Jeg tror vi rett og slett bare må stikke frem hodet og kanskje arrangere noe som feks utstilling eller lignende. :-) skjønner det er skuffende å sitte der "alene"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener att 1 pri for og få mer besøkende på lokallagstreffene er jo og få arrangert ett høsttreff. Da blir folk klar over att vi er her, og det vil muligens bedre oppmøte. Det er som Jeanette sier svært varierende oppmøte, og sånn vil det alltid være på slike typer treff i ett lokallag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.