Treffplan Romerike sommer 2014

Anbefalte innlegg

Jeg hadde jo selv lyst å komme, men tiden flyr når man "bare" må noe først. Selv så vet de fleste som møter opp her at jeg ikke har hatt no fast bruksbil på en stund, så det å ta kollektivt fra Oslo-Jessheim-Oslo er uaktuelt. Selv har jeg gjort alt jeg kan for å komme på alle treff jeg har vært på siste halvåret.

 

Kan hende oppmøte er bra/dårlig nå som det er sommerferie. Mange som har viktigere ting enn bilklubb da. Men kanskje som nevt over her så er no høsttreff kanskje noe å satse på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Anders sier, det er midt i fellesferien... i stedenfor og fokusere på dårlig oppmøte må vi finne en måte og fange opp de som ikke har funnet ut att vi holder til på jessheim. Er sikkert ikke alle som er innom vår del av forumet. Er nok også mange som slett ikke er innom forumet i det heletatt.

 

Prater stadig med folk som kjører VW der oppe og nevner at det er treff på torsdager.. HÆ er det noe nytt spør alle da. Tror dere må bli flinkere på markedsføring ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prater stadig med folk som kjører VW der oppe og nevner at det er treff på torsdager.. HÆ er det noe nytt spør alle da. Tror dere må bli flinkere på markedsføring ;)

 

Noen tips til hvordan vi kan markesføre det bedre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe bedre oppmøte på Oslo sin lokallagstreff, og langt flere medlemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Kristian sier, så er det labert for oss i Oslo også. Vi kjører påminnelser via facebook og forumet samme dagen som treffet, men det er vel andre ting som folk har på tapeten på ettermiddager/kvelder. Sikkert en del som er blitt familiefolk og har slikt å ta seg til. Er som regel vi som sitter i styret som tar turen, og etpar andre faste innslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være man må prøve tidligere / senere, eventuelt andre steder? Kanskje folk er lei av mcd? Fordelen med f.eks. Et storsenter er jo at den bedre halvdelen kan shoppe etc mens man er på treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidspunktet er for min del grei, men jeg har tidligere ytret min mening om å være på mcd og ønsker nytt treffsted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidspunktet er for min del grei, men jeg har tidligere ytret min mening om å være på mcd og ønsker nytt treffsted.

Hva med å gjøre alvor av det å låne lokaler hos møller, feks torsdager hvor de er oppe til 19?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar det med møller i dag, og hører om vi kan ha treff hos dem på torsdager ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar det med møller i dag, og hører om vi kan ha treff hos dem på torsdager ;)

 

Supert, blir nok ikke så mange som kommer før etter fellesferien da, så kan kanskje ha første treffet i august engang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert, blir nok ikke så mange som kommer før etter fellesferien da, så kan kanskje ha første treffet i august engang?

Har sendt mail til min kontakt person og har nok svar derfra i morgen regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke på torsdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke denne gangen. Går på vakt på onsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt meg en tur innom på torsdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i Danmark da, men mulig fruen tar turen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med golfen på torsdag :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg kommer i og om jeg kommer :/

 

IMG_2859[1].jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får desverre ikke kommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har mest sannsynlig mulighet til å komme i morra :)

 

Hva skjedde med Audien Lena? :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har mest sannsynlig mulighet til å komme i morra :)

 

Hva skjedde med Audien Lena? :(

 

Reim havari 3 uker etter service i tyskland...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommet det noen i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er for godt planta i stolen med kompiser og spiller BF desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på plass. Flere som kommer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver å retter høyspentfeil :P dere får ta en dobbel big Mac for meg! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte å dra, men så at vi var få. Lena drar hjem etter at vi bestemte oss for å ikke sitte der alene :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.