Treffplan Romerike sommer 2014

Anbefalte innlegg

Dro dit for å treffe gjengen men var ingen andre der så da dro jeg hjem igjen. 4 mil tur retur i leiebil... Godt jeg har fri km

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kjetil, som sagt tidligere så er det sommer og de fleste har viktigere ting å holde på med. Selv er jeg nesten alltid i farta. Og uten fast bruksbil så er det vanskelig for meg å komme på treff.

 

Nå er det sånn at de fleste lokallag er rimelig dødt. Fått inntrykk at det er mest aktivitet i stavanger og vestfold. Som Eirik skrev så er det ikke mange som vet om treffet vårt. Men mtp hvot mange år det har vært treff på mandager på Lørenskog(kjent om dette veldig lenge) så er det vel ikke så mange nye som dukker opp der heller som jeg vet om. Så det er ikke bare oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sånn det er med frivillige organisasjoner, man kan faktisk ikke forlange noe som helst. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min egendel så har det gått litt i glemmeboka og at man har såpass mye å gjøre på jobben for tiden at det rett og slett ikke alltid er ork til å reise seg opp fra sofaen når man først har satt se ned. Skal skjerpe meg etter ferien, så får man tatt seg en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff igjen i morgen, hvem andre enn meg stiller for litt prat og bil titting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke i morgen. Skal være med å støype gølv til garasje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er i Danmark, litt langt å kjøre :-P kos dere :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ramler en tur innom,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar med en golf tur og kommer.

Ca 18:00? eller senere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enda på jobb, så får ikke kommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer på scooter :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noen i morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kvelds jobbing denna uka så jeg blir ikke og se i morra. Etter det skal jeg på prosjekt og blir da jobbende dagtid i 2 mnd så regner med og være fast inventar utover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal hjelpe en på jobben med å flytte, så får ikke vært med i morra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke for jeg driver med en lakkerings jobb, kanskje jeg ramler innom neste torsdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil og jeg kommer en tur :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har desverre ikke anledning til å komme i morgen. Heklet ikke neste uke grunnet treffet på rudskogen. Håper lokallaget stiller sterkt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer helt ann på hvor lenge jeg må jobbe i dag. Mest sannsynlig skal jeg jobbe til kl 18 og da rekker jeg ikke treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du/dere en bil som er over 30 år ?

I så fall velkommen til en liten samling og mulig rebusløp (for den som vil) på Huseby gård ved E6-Shellstasjonene, Skedsmokorset, søndag 17.8. kl 10.00. Rebusløpet starter kl 11.00. Deltageravgift pr bil: kr 150,-. Hilsen klubbens "Classic-gruppe".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.