Rs2 treff Tyskland 1/8-3/8-2014

Anbefalte innlegg

Har vist blitt borte denne tråden.

 

 

1/8 Porsche museum

 

2/8 felles kjøring ned til ingoldstadt

 

3/8 Audi museum

 

 

Har i hvertfall boket Hotel og betalt for plass på treffet. :)

 

Flere som skal nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne ha blitt med men har desverre et 4 tall på rs i stede for 2 rall: rolleyes Å det er vell bare for rs2?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i utgangspunktet de med rs2 ja. Men kunne fint være med om enn ikke har det også, men da får enn ikke stilt ut bilen sammen med de andre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel meg, deg og Thomas Skala som hadde meldt sin interesse på forrige tråd.

Så da er vi 3 nordmenn der nede.

 

Muligens jeg har en co-pilot plass nedover for én ihuga RS2 fan

 

Var dette dette hotellet du skulle sove på fra torsdag til fredag?

http://hotel-domino.de/index.php?id=290&L=1

 

Hvilke andre hotell har du bestilt på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var du ja :P

 

Fra fredag til lørdag (1/8-2/8) jeg har booket. Regner med at vi ikke er fremme der før morgen på fredag om vi reiser Torsdag. Evt midt på natta en gang. Så er det kjøring ned til audi forum da på lørdag og har booket på hotel ammerland da fra lørdag til søndag. Ca 15 min unna audi forum. Meget bra hotel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel få fingeren ut og booke jeg også. Får ta dobbelt rom i tilfelle det dukker opp en co-pilot :-)

Kommer til å velge en "snillere" kjøretur ned enn deg tror jeg. Går av jobb onsdag kl 15 og vuderer kanskje ha et stopp på veien eller no.

Ta inn på et 'Etap' hotell på veien, så blir det litt tur av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig vi reiser onsdag vi å da. Hu sjæfen her var mer enig i det. Som du sier, greit å ta den som en tur. Men hvor i landet starter du i fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha Ski som utgangspunkt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve og møtes i nærheten av ski da evt. Eller bare se hvordan vi ligger ann mens vi er på tur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da nærmere det seg for avreise for én sølv og én nogaro RS2 nedover til Tyskland.

Ingen andre entusiaster/fanatikere som skal nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var vi på plass "allerede" nede i Stuttgart. Med knappe 14,5 t kjøretur fikk man såvidt sittet seg til rette og fylt et par ganger underveis.

Dysene mine er defentlig ikke tette, godt å få sirkulert et par hundre (170) liter suppe gjennom systemet. Stillestående bensin er RS2'n værste fiende.

 

Treffet begynner i morgen. Får vel prøve å komme med en liten treffrapport.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noen treffrapport ut av dette? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.