Anbefalte innlegg

Heisann

 

Vet disse er sjeldne men prøver allikevel.

 

Er på utkikk etter en 80 quattro av den gamle firkanta typen er ikke helt sikker på modellbetegnelsen men tror det er Type 81/85.

90 quattro kan også være aktuellt.

 

Jo mer original jo mere aktuelt, altså ikke noe modifisert monster med 1000 hk til 400000kr:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prosjekt eller ferdig bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helst prosjekt da litt av hele kosen er å fikse/stelle den i stand.

Men kan ikke være for kresen her.

 

Hadde en mulighet til en i nærheten her jeg bor nå, men den var demontert i atomer av han som hadde hatt den før han her pluss at en masse deler var skjært ut av karosseriet i en slags start på rustsveising og 50% av bilen var slipt ned til stålet for en stund siden med påfølgende rust.

Ble litt usikker da muligheten for at vitale deler som er vanskelig å få tak i har forsvunnet.

Da kan det være like greit å gi mer for en som er i orden

Han sa det var flere som var interessert, men hvis den ikke ble solgt i løpet av samme uke skulle han ikke selge den allikevel.

Regnr er LH 54413 så den på finn for 3-4 år sia og nå for en 4-5 mnd siden.

Annonse som delebil på finn har ihvertfall forsvunnet nå, står på autodb enda. 15000 kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt på leting etter 80q typ 81/85

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, takk for svar.

Har sett den og er litt interessert, tenkte jeg skulle ringe til deg.

Noe av problemet er at det er litt langt unna og trenger tilgang på varebil og bilhenger. Noe som jeg muligens har en løsning på nå.

Har heller ikke mulighet til å hente før om en 2-3 uker.

Hvis du har mange interessenter på den er den vel borte da.

 

Står at du mangler panser også?

 

Er det KK motor originalt i denne?

Har du noen formenig om noen har en sånn liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært lite respons på bilen. Er nok et litt for stort prosjekt for folk flest, men er et bra utgangspunkt

og en bil som er verdt å fikse opp.

Det har vært flere som vil kjøpe deler av bilen, men ønsker jo helst å selge komplett, men den står å tar plass så om ingen kommer å henter den snart må jeg nok skrote karosseriet og selge resten separat.

 

Den mangler også panser, men det er jo å få tak i nytt.

 

Jeg kjenner ikke til hva slags motorkode denne skal ha, vil tro det er vanskelig å oppdrive en komplett motor til denne.

Personlig ville jeg putta i en 3B eller ABY ifra S2 da dette stort sett er bolt on.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender sms eller pm i løpet av dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.