Sommerfest Peppes Pizza, FREdag 4. juli kl.1900!

Anbefalte innlegg

VACN Sommerfest 2014!

1-29738812-WRE_7987.jpg

 

VACN Vestfold ønsker igjen velkommen til sommerfest, og den tar vi som vanlig midt i fylket, nemlig på Peppes Pizza, på brygga i Tønsberg!

 

peppes%20pizza%20peis.jpg

 

Møt opp til god mat, fordelaktig priset gyllen drikke, og nye og gamle venner i Norges beste lokallag!

Vi starter kl.19.00 og fortsetter til det ikke er mer gøy, og det skjer sjeldent før stengetid.

Si gjerne fra om dere kommer i denne tråden!

Ingen unnskyldninger, dette har dere visst om siden februar! :P

 

tonsberg-harbor.jpg

 

Mvh, Styret v/Bjørn Eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke ti ville hester kan holde meg borte fra sommerens happening, det er helt klart!

Det meldes om supert sommervær, og intet sted i verden er bedre i juli enn på brygga i Tbg rett ved lysløypa.

 

Håper riktig mange slenger seg på! Her blir det fest!!

:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker opp :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal selvsagt dukke opp på dette, dog prøver jeg å komme dit uten bil så jeg kan være med på morroa for en gangs skyld. Skulle ikke dette klaffe så kan jo noen få skyss hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjipt å ikke være hjemme i Vestfold i morgen..... Planer om mer moro i sommer? Kanskje med biler? 2014-03-29 20.46.21.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende jeg slenger meg på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra, vi trenger noen til å representere sydfylket! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen, da!

Jeg som har støvsuget og bakt siden tirsdag og greier! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen skyss hjem, kommer derfor kjørende med veteranen.

 

Tar med vagcom, skiltplater og klistremerker hvis det skulle bli behov.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for bra innsats, mener å huske at vi ble 8 stk totalt, kan være jeg husker helt feil i varmen. Skulle nok skrevet referat for leeenge siden.. :P

Vi satt innne pga. litt ustabilt vær og forferdelig masse fotballfolk og stor skjerm på uteserveringen, men ingen klaget, så da gikk det i hvertfall bra!

Av diverse grunner måtte endel gå litt tidlig, men vi 'gamle' gikk en tur langs brygga etterpå, og fikk en bra start på det skulle bli en supersommer!

 

Straks augustmøte.. :)

 

- - - Updated - - -

 

kjipt å ikke være hjemme i Vestfold i morgen..... Planer om mer moro i sommer? Kanskje med biler?

 

Ja, definitivt.. Følg med!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.