På Skottevik camping, hvor dra for å vaske bil?

Anbefalte innlegg

Er for tiden på Skottevik Feriesenter. Etter gode 90mil så ser bilen passe jæ... ut, og den trenger sårt en vask. Har ikke med for mye remedier å hjelpe meg med, så tenker først og fremst på en selvvask med en god avfetting, evt mulighet for skumlegging etc.. Maskinvask er uaktuelt. Noen som har et tips? Må jeg til Kristiansand eller Lillesand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke lange biten til f.eks YX Hånes. Der har de grei selvvask med alt du trenger. 15 min kjøring fra Skottevik vil jeg tippe. Da slipper du jo helt inn til Kr.Sand hvertfall. Usikker på hvordan det er i Lillesand, men det blir fort like langt å kjøre siden du er så langt inni skogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke lange biten til f.eks YX Hånes. Der har de grei selvvask med alt du trenger. 15 min kjøring fra Skottevik vil jeg tippe. Da slipper du jo helt inn til Kr.Sand hvertfall. Usikker på hvordan det er i Lillesand, men det blir fort like langt å kjøre siden du er så langt inni skogen.

 

Flott, da blir det dit i morgen:-) Fantastisk å ha et forum som dette, man kan få svar på alt mellom himmel og jord:-) Takk for hjelpen:-) Nå blir det ren familiecontainer og fornøyd far:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen ren, far meget fornøyd og mor enda mer fornøyd når hun slipper gnålet om skitten bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.