A6 Allroad 2,5Tdi, eller lignende(diesel,4hjulstrekker).

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en helårsbil med 4hjulstrekk, god trekkevne og passelig sterk,gjerrig dieselmotor...

Er det noen som har en Allroad 2,5Tdi med manuell til salgs? Er en fordel om kammer,dieselpumpe,luftbelger\kompressor,turbo er byttet.

Gjerne sort av farge,med skinn Recaro og så mye utstyr som mulig.

 

Skal ikke ha automat kasse, med mindre det følger med 5 års skriftlig garanti på kasse, med leiebilklausul....

 

 

Kan også vurdere feks A6 C5, Passat 4motion,evt transporter, Bmw 525D\530D andre forslag...

 

Mulig jeg leter etter det umulige her....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har deg i tankene... :)

Kjerringa vil ha noe nytt, har snust litt på X3. Gir deg beskjed asap

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har deg i tankene... :)

Kjerringa vil ha noe nytt, har snust litt på X3. Gir deg beskjed asap

 

Har hatt deg og i tankene.... Bare si ifra du...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg solgt Rs4èn, og er på utkikk etter nevnte bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg bar skulle si ifra, selv om det er lenge siden, at jeg skal selge en slik Allroad, bortsatt fra at den er automat.

2004 Allroad 2,5tdi, sort, sort recaro, navi, webasto, takluke, parkeringssensor foran og bak, hengerfeste, 230.000km

Regreim bytte nr 2 for et år siden 215.000km, bytte bremser bak og klosser foran i vinter, Bytte olje og filter og flusha girkasse på RATS for litt over 2 år siden, bytta ytre drivakselmansjetter foran for et år siden. Olje og filter hvert år ca 10.000km. Ellers er alt av servicer fulgt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbudet Petter, men Allroad er innkjøpt! Med manuell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.