Bergen: Hjulstillings kontroll

Anbefalte innlegg

Skal senke bilen 40mm om ikke lenge og må jo da ha hjulstillings kontroll, men må jeg ha 4 hjulskontroll eller bare forstillingen? Er en a4 1,8 95 mod sedan. Noen som har noen verksteder i å anbefale i Bergens området? Hva er ca pris på en slik kontroll?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er flere og velge mellom. Du har BO_RACING og Bil&Tele og Bergen varebil etc. Ring å hør med pris på hva dem kan gi deg. Har fastslåtte rabatter hos alle utenom Bil&tele, men bare si at du er medlem så ordner dem sikkert en hyggelig pris til deg.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil absolutt anbefale ER-AN på søfteland. Det sies at de er bergens beste på hjulstilling. Og du tar på alle fire hjulene.

Har selv vært der med min bil og skal opp der igjen etter det nye understellet skal på. Var kjempe fornøyd etterpå.

Tror de tar ca 700-900 for jobben, alt etter hvor mye som må justeres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan absolutt anbfale ER_AN auto jeg og. han setter opp bilen din alt etter hvordan du vil ha den og hvordan du kjører. Billig og. 800 for min på alle hjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

800?? for Quattro... Det va no sinnsykt billig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg betalte 750 eller noe i den duren der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 800 for alle 4 hjul, men det er ikke quatro. Men hvis espen betalte det samme er det også for quatro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ErAn er skambillig og de er beryktet for sin ekspertise.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har nummeret til ErAn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har nummeret til ErAn?

 

Her: ER-AN Auto AS Byv. 920 5212 Søfteland...... 56 30 71 75

 

Flott tips, må ta hjulstilling jeg også snart. Må vel ta dette etter montering av stab stag oppe og nede foran?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke helt se noen grunn for å ta hjulstilling om en montererer stag oppe og nede forran.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her: ER-AN Auto AS Byv. 920 5212 Søfteland...... 56 30 71 75

 

Flott tips, må ta hjulstilling jeg også snart. Må vel ta dette etter montering av stab stag oppe og nede foran?

 

BO byttet stabstagene nede foran på gamlebilen min og da trengte jeg ikke hjulstillingskontroll etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.