Stavanger: Effekt måling..

Anbefalte innlegg

Heisann er det noen som har telefon nret til motor teknikk på ålgård

har hørt rykte om at de driver med effekt måling til en rimelig penge..

det ligger visst i bakke oil tools sine lokaler.. men ingen nr å finne hos opplysningen...

Det er snakk om 2wd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å ta turen ut til ålgård på mandager (ca 18-21) og spør om de har mulighet. (der stv var en tur i høst og hadde et mandagsbesøk) Jeg var der for et par uke siden, stilte meg bare i kø etter noen volvo-racing gutta. 400,- er vel ikke allverden heller så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg forstod det slik at de tar 400 så 100 per ekstra drag,

400 er vell svin billig i grunnen ;)

pleier det å være mye folk vet du eller ?

og hva slags karer er det ?

 

Hadde i grunnen passet best for meg på en lørdag. men viss ingen har noe telefon nr så ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er stig bakke som holder på......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er stig bakke som holder på......

 

ante meg nesten siden de ligger i bakke oil tools sine lokaler,

men når jeg ringte bakke oil tools i dag sa hun i resepsjonen at hun ikke hadde peiling på hvem de var bare hva firmaet heter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er stig bakke. Forstod det slik at de har en slags "åpen dag " på mandager. Veldig triveligere karerer der ute. Og de to gangene jeg har vært der, så har det alltids vært noen andre også. Men du må nesten bare ta turen, eller spore opp noe tlf nr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er stig bakke. Forstod det slik at de har en slags "åpen dag " på mandager. Veldig triveligere karerer der ute. Og de to gangene jeg har vært der, så har det alltids vært noen andre også. Men du må nesten bare ta turen, eller spore opp noe tlf nr

 

ka e det de drive med der oppe da, dragrace bilene sine eller?

Ja får ta turen opp med bilen på mandag, det e ikkje min så ska testast men ein kompis sin g40 + ein corrado

 

men viss noen har tlf nr så tar jeg gjerne i mot det på pm, prøvde å søke etter stig bakke men det var tydelig vis et vanlig navn he he, men bor han på ålgård?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka e det de drive med der oppe da, dragrace bilene sine eller?

Ja får ta turen opp med bilen på mandag, det e ikkje min så ska testast men ein kompis sin g40 + ein corrado

 

men viss noen har tlf nr så tar jeg gjerne i mot det på pm, prøvde å søke etter stig bakke men det var tydelig vis et vanlig navn he he, men bor han på ålgård?

 

Hvor han bor hen aner jeg ikke. Men det blir jo "bakke oiltools". Svinger av der til kongeparken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor han bor hen aner jeg ikke. Men det blir jo "bakke oiltools". Svinger av der til kongeparken

 

ok flott får vell ta turen ut på mandag og satse på det beste..

har også hørt med helleland as om å få en god pris der eller et klippe kort he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte karer de som driver det der oppe. Dem gjør det ihvertfall ikke for pengenes skyld ;)

 

men vi skal vel kanskje ha en tur opp igjen med lokallaget igjen? Vet ikke hvor mange det er i klubben som vil teste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte karer de som driver det der oppe. Dem gjør det ihvertfall ikke for pengenes skyld ;)

 

men vi skal vel kanskje ha en tur opp igjen med lokallaget igjen? Vet ikke hvor mange det er i klubben som vil teste?

 

Hadde vært gøy a bremsa Jettaen min etter jeg får fiksa i den nye ICen (den forrige knakk i plastikken). Men det blir ikke så mye gamp da ;)

Originalt ville 60hk!!!

 

Kat.fjernet

Konfilter

1.1 bar

Høyere dieseltrykk

snart IC igjen

 

planer:

Effektanlegg

 

Mon tro det er mulig å få en god pris siden bilen min vil jo ikke akkurat slite ut benken for å si det sånn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde de bare kunnet testet 4wd skulle jeg vert oppe med min Rallye ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er jo en 4x4 rulle og enplass i distriktet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er jo en 4x4 rulle og enplass i distriktet

 

 

Jeje..det e jo han helleland d vel??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp stemmer det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er klar over det ja søskenbarnet mitt jobber der..

men 1500 spenn er litt mye for å måle den midt inne i trimminga ;) venter heller til den er helt ferdig da.. ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.