#26 Skrevet Mai 31, 2005 ¨Bra tur ja! Skal bare banke litt vett i golfen no så den oppfører seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 31, 2005 Ojoj skjønte det blei seint slik som dokke såg ut når dokke rulla inn på bana søndagen.. Men 2,6 promille når en våkna om "morgenen" e nå en del E hadde daua iallefall... Ser ut til å ver en triveli tur ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 31, 2005 hehe.. slik går d når an nekta å gi se før kjøleskapa e tomme for drikkevarer.. skal vær sånn!!! flott innlegg terje.. artig med en sånn liten gjennomgang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 31, 2005 hehe.. slik går d når an nekta å gi se før kjøleskapa e tomme for drikkevarer.. skal vær sånn!!! flott innlegg terje.. artig med en sånn liten gjennomgang.. SE SE, Stefan er på nett!!! Joda, har liksom for vane å gi folk som ikke var der en mulighet til å få litt av feelingen vi hadde jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 1, 2005 OFF! No angra ej bra på at ej ikkje vart me. Ser ut til at dokke he hatt en fin tur. E klar for neste happening! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 1, 2005 Haha, herlig historie Terje Det var jo litt morro med den bobilen.. plutselig lå han i fartsgrensa gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 3, 2005 steike bra terje...va en ufattli arti tur...derverre kommer jeg ikkje på pizza møte på grunn av manglene grunner....ikkje vits i å ta opp det her...blir vell dømt nord og ned:)heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 3, 2005 Den Polizei golfen er bare så inne i granskauen feit! =) Smiler vær gang jeg ser profilbildet der dukke opp =) ahh.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...