Anbefalte innlegg

Hei. som topic sier, jeg trenger ei 2 trinnsvifte til golf 2.

 

 

fortrinnsvis fra golf 2 1989-91 m/rp motor :)

 

 

Ta kontakt om du har no. må fungerere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen, trenger fortsat dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har, kan rote litt etterpå og sjekke..

Hvis ikke så har nok Tommy VW auto opphøgg i Øyer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tru faktisk ikke at'n hadde serru :) men rot gjerne litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjerne MED radiator om noen helst vil selge komplett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på høggern eller? Jeg har dobbelfifter liggende, med blekk, tror det er ifra passat 35i, er radiator på og, men om den er brukanes vet jeg ikke. Ei heller om dette passer på golf 2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei. må være fra golf 2. passat er satt opp litt annerledes.

 

har jo 630mm radiator fra G60. men da får jeg innløp/utløp på feil side osv osv. blr no ekstra med slagner og rør jeg helst vil unngå :)

 

derfor passer radiator/vifte fra 89-91 golf 2 med 525mm radiator

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor vil du egentlig benytte slik orginal vifte som tar omtrent hele fronten i motorrommet ? Bygger jo laaaang innover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noe annet som er "bolt" on som ikke bygger så forbanna mye?:) gjerne med 2 vifter som kjøler langt bedre

 

For om det er å få tak i så kan jeg kansje selge mitt viftehus med 2 trinsvifte:) som er i 100% stand og lakkert;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor vil du egentlig benytte slik orginal vifte som tar omtrent hele fronten i motorrommet ? Bygger jo laaaang innover.

 

nesj, fordelen er at man får blekket som går rundt radiator. forskning viser jo at det er krem og ha :)

har jo i dag 2x biltema vifter. men ikke noe blekk som fører lufta

har god nok plass til slik vifte. så da blir det plug'n'play og lettvindt :) så derfor

 

er det noe annet som er "bolt" on som ikke bygger så forbanna mye?:) gjerne med 2 vifter som kjøler langt bedre

 

For om det er å få tak i så kan jeg kansje selge mitt viftehus med 2 trinsvifte:) som er i 100% stand og lakkert;)

 

2stk biltema vifter. samt egen viftestyring. du finner koblingskjema i tråden til roger. må ha ei diode som tåler litt guffe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk lavere temp etter jeg fjerna oe vifta og monterte 2 X Biltema vifter med oe styring og trinn 1 og trinn 2.

Begge forskjellige viftene starter på hver sin temp, der begge to går ved høyeste temp. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne jo sikkert prøvd og laga no sjøl fra no stålplater med høl i osv da selvsagt. og så beholde de 2 viftan på no vis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått ordna detta nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.