Follo: Lokallagstreff ikveld?

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at det er treff på McDoof i Vestby ikveld?

Kanskje ta en liten gathering på neue Værste også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen dum ide. Møtes i Vestby kl. 20 (litt senere for min del. Må bli ferdig på jobben først).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har et luftfilter jeg kan låne? He he.. er midt oppi testing av forgassere og har ikke filter til zenit/pierburg 2b2/2b5 gassern jeg har på nå.. Tror det er 107 mm i diameter. Hvis noen har så er jeg med! Blir vel litt dumt å kjøre med åpen gasser..

 

har også en weber som jeg kan sette på, men mangler luftfilter til denne også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kl 2030 i Vestby for min del. Må bli ferdig på jobb!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder fortsatt på å flytte, holder på å rense og flytte akvariet nå, hvis jeg ikke er midt oppi det enda, så kommer jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg også :) om 14 dager that is :(

da tilogmedkanskje med bil av riktig merke :)

 

*lykketiltilmegselvpåeksamenpåfredagsomhargjortatdetikkeharværtmøtevirksomhetpåmegpåevigtid*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, grattis Bård. Og velkommen tilbake ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei ikke no bigmac på meg i dag gitt! :o

Skulle flytte akvarariet til det nye huset. Vasket og renset alt og transporterte det opp. Når jeg skulle fylle det igjen lakk det som en sil! : eek : etter butikk stengetid såklart så jeg ikke fikk tak i nytt. Så jeg har brukt hele kvelden på å lete etter donor akvarie til låns i en dag. Fikk til slutt tak i et og alt orda seg. I morgen drar jeg å kjøper nytt. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble ikke noe treff på meg heller.. men fikk weber gassern på bilen og den gikk som en klokke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk svidd av noen tusen på akvarie stæsj i dag også. : gråter :

Det er ikke billig å kjøpe hus, når du er like klønete som meg med all flyttinga blir det ikke billig heller når man har kjøpt alt nytt man mister i bakken : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

John Arne var med på Maccern i dag... Se selv... Det eneste han ikke sølte på var smekken... : haha :

 

eul_p_429e244c02dcd.img.0.jpgeul_p_429e249ead80b.img.0.jpgeul_p_429e24d3670c0.img.0.jpgeul_p_429e251303d16.img.0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

John Arne var med på Maccern i dag... Se selv... Det eneste han ikke sølte på var smekken... : haha :

 

eul_p_429e244c02dcd.img.0.jpgeul_p_429e249ead80b.img.0.jpgeul_p_429e24d3670c0.img.0.jpgeul_p_429e251303d16.img.0.jpg

 

hahaha så bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.