Er blitt forlover, trenger større bil...! Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, eg skal være forlover! Ikke nok med at eg må holde tale, skal også være sjåfør for dagen. Tenkte jo først at min egen A5 er perfekt for jobben, helt til eg kom på at det er 4 stykker som skal inn i bilen, deriblant en stor brudekjole som skal inn baki.. I min A5 Coupe.. :P

 

For å sitere bruden: "Digger bilen din, men er du dum...?!?!?! : klø : "

 

Så må ha noe større, så spørsmålet er da om det er noen i Bergensområdet som kunne tenkte seg å hjelpe til. bryllupet er 30. mai 2015 (ja, langt frem i tid men greit å ha ting avklart), da med bilen gjerne til disposisjon fra fredag til søndag (29-31/5-2014).

 

Krav til bilen:

- Litt størrelse på bilen er fint (2xforlovere, brud og brudgom skal helst sitte konfortabelt)

eks, superb, touareg, passat, phaetom, audi A/S/Q 5/6/7/8 eller andre merker =)

- Gjerne en litt fin/elegant bil

 

Hvordan dette gjøres opp tar vi mellom oss, men skal garantert komme til enighet :-) Er du redd for å stå uten bil i perioden så får du naturligvis min A5 i hele perioden!

 

Henting/bringing av bil/vask/klargjøring/hva av pynt som tillates av eier blir vi naturligvis enige om hva du er konfortabel med!

 

Om du kan hjelpe/kjenner noen som kan så gi meg gjerne beskjed på melding her inne, eller på 473 90 136 :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.