#1 Skrevet Juli 29, 2014 Vurderer få lagd opp noen intercoolere til s2/rs2 i maks bredde /dybde , med orginal innsug eller snudd , med eventuelt vekk eliminering av o-ring oppleget . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2014 Ingen intresse ? blir kansje lagd til 200 med snudd innsug også .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2014 Pris på en til s2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2014 Jeg er interessert i IC til orginal innsug uten o-ring tullet, men blir nok litt nærmere våren. Vet du hva ca pris blir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2014 Tenker rundt 4000 kr for en litt ekstra tykk .. må få lagd opp litt tegninger .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2014 Tenker rundt 4000 kr for en litt ekstra tykk .. må få lagd opp litt tegninger .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2014 (endret) Får lagd disse med pressa tanker da ,noe som burde gi ok flow , noe intresse for noe sånt ? Noen med forslag til tegninger eller har noen gode bilder ? 034 har med måla til c4 3,5" tjukk 254mm høgde 457mm lengde med 2,5" slange koblinger til s2 90mm tjukk 220mm høgde 500mm lengde Med 2.5" slange tilkoblinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2014 Tenkt noe på ic til s6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2014 Ja 3,5 " tjukk er vel noe ekstremt ja , 2,5 er vel nokk skal man få den bak s6 fangeren . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2014 Flere som er inntrisert i c4 lr rs2 intercooler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 3, 2014 Mulig å få til noe som passer bak org s2 fanger? Ca 500hp motor, isåfall meget gira:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 3, 2014 B4 chassis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 3, 2014 Ja er det som er planen , hvor tykke er orginal og hvor god plass er det fremover da , tenker hovedsakelig på få lagd med rører pekende litt bak og opp på venstre side av bilen til reversert innsug , men kan på sikt få lagd opp 2 versioner , men dette blir jo litt custom og ikke noe direct replacement . Meningen er jo å få ordna noe med god flow i tankene og får vekk alle røra og minst mulig skøyter .. Men er litt opptatt med arbeid og oppstart av firma , og må få litt innputt av dimensjoner og hvilken type folk vil ha . Koster litt ekstra med casted ende tanker .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 4, 2014 Interisert til s6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 5, 2014 Ja s4/ s6 blir nokk enklere da det kun blir 1 type , eventuelt i 2 forskjellige tjukkelser da . Og jeg har bil selv jeg kan få ordna mål til og få lagd en tegning . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 1, 2015 hypp på til s2 ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 1, 2015 Ja , er ikke kommet så mye lenger på intercooler opplegget . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 2, 2015 Så stor som mulig bak s6 fanger ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 3, 2015 Er på gang men er dyrt med pressa tanker så blir ikke lagd så mange versioner av tanker , mest lengden som blir justerbar da . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 8, 2015 Ja s4/ s6 blir nokk enklere da det kun blir 1 type , eventuelt i 2 forskjellige tjukkelser da . Og jeg har bil selv jeg kan få ordna mål til og få lagd en tegning . Intercooler til S6/c4 hadde vært super intresangt Apikol sin plasering men bedre pris 😇 ka du trur Vidar ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 8, 2015 Ja s4/ s6 blir nokk enklere da det kun blir 1 type , eventuelt i 2 forskjellige tjukkelser da . Og jeg har bil selv jeg kan få ordna mål til og få lagd en tegning . Er seriøst interessert intercooler s6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 8, 2015 Ja om det hostes opp en tegning som flere kan vare inntrisert i . om det skal lages med pressa tanker så må det minimum lages 10 stk for at prisen skal bli levelig , eventuelt mye mindre inntriserte så blir det med standard tanka . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...