Intercooler til s2 / rs2

Recommended Posts

Vurderer få lagd opp noen intercoolere til s2/rs2 i maks bredde /dybde , med orginal innsug eller snudd , med eventuelt vekk eliminering av o-ring oppleget .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ingen intresse ? blir kansje lagd til 200 med snudd innsug også ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er interessert i IC til orginal innsug uten o-ring tullet, men blir nok litt nærmere våren. Vet du hva ca pris blir?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenker rundt 4000 kr for en litt ekstra tykk .. må få lagd opp litt tegninger ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenker rundt 4000 kr for en litt ekstra tykk .. må få lagd opp litt tegninger ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Får lagd disse med pressa tanker da ,noe som burde gi ok flow , noe intresse for noe sånt ? Noen med forslag til tegninger eller har noen gode bilder ?

034 har med måla til c4 3,5" tjukk 254mm høgde 457mm lengde med 2,5" slange koblinger

til s2 90mm tjukk 220mm høgde 500mm lengde Med 2.5" slange tilkoblinger

Edited by Vidar Skotheim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja 3,5 " tjukk er vel noe ekstremt ja , 2,5 er vel nokk skal man få den bak s6 fangeren .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulig å få til noe som passer bak org s2 fanger?

 

Ca 500hp motor, isåfall meget gira:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja er det som er planen , hvor tykke er orginal og hvor god plass er det fremover da , tenker hovedsakelig på få lagd med rører pekende litt bak og opp på venstre side av bilen til reversert innsug , men kan på sikt få lagd opp 2 versioner , men dette blir jo litt custom og ikke noe direct replacement . Meningen er jo å få ordna noe med god flow i tankene og får vekk alle røra og minst mulig skøyter ..

Men er litt opptatt med arbeid og oppstart av firma , og må få litt innputt av dimensjoner og hvilken type folk vil ha . Koster litt ekstra med casted ende tanker ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja s4/ s6 blir nokk enklere da det kun blir 1 type , eventuelt i 2 forskjellige tjukkelser da . Og jeg har bil selv jeg kan få ordna mål til og få lagd en tegning .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er på gang men er dyrt med pressa tanker så blir ikke lagd så mange versioner av tanker , mest lengden som blir justerbar da .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja s4/ s6 blir nokk enklere da det kun blir 1 type , eventuelt i 2 forskjellige tjukkelser da . Og jeg har bil selv jeg kan få ordna mål til og få lagd en tegning .

 

Intercooler til S6/c4 hadde vært super intresangt

Apikol sin plasering men bedre pris 😇 ka du trur Vidar ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja s4/ s6 blir nokk enklere da det kun blir 1 type , eventuelt i 2 forskjellige tjukkelser da . Og jeg har bil selv jeg kan få ordna mål til og få lagd en tegning .

 

Er seriøst interessert intercooler s6 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja om det hostes opp en tegning som flere kan vare inntrisert i . om det skal lages med pressa tanker så må det minimum lages 10 stk for at prisen skal bli levelig , eventuelt mye mindre inntriserte så blir det med standard tanka .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.