Hovedtreff på Rudskogen 22-24 August 2014

Anbefalte innlegg

Takk for et bra treff og takk til alle hyggelige mennsker, som hjalp til med lån av vagcom/jekk/div verktøy, når s3en min ikke var helt kompis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem / hva vant drag?

 

Dragrace:

1 Ole Opsahl 80q

 

Breisladd:

141 Pål Fredrik Andersen S4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for et veldig kjekt klubbtreff i helgen, tross litt dårlig vær. Veldig kjekt å treffe og hilse på folk fra andre lokallagstreff rundtom i Noge,

å og selvfølgelig få sett alle de flotte bilene klubben har.....Biler jeg tidligere bare har sett bilder av her på forumet.

 

Fikk tatt en del bilder selv iløp av helgen, men har ikke fått tid til å sette meg ned å sortere dem, så bilder kommer fra meg etterhvert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett supert treff! Masse kjøretid og hensynsfulle sjåfører, helt topp!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

O.CT Fører 1: Roar Stegegjerdet

O.CT Fører 2: Leif Bjarne Strandbakke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i O.CT Tuning gjengen vil takke VACN gjengen for et nytt meget bra treff!

Vi hadde det knall, og brukte ca 200liter med bensin, og kjørte over 530 km på banen. :)

 

Treffet var meget bra arrangert, og er det beste treffet jeg noen gang har vært på, dog litt synd med været.

 

Sanitær forholdene kunne kanskje vært bedre, speakeranlegget var vanskelig å høre på tribunen og i piten, og reglene for bedømming på breisladd og drag var litt uklare for oss, men ellers så var alt tommel opp! Vi kommer gjerne igjen! : rock :

 

Legger ved et lite bilde fra jordfreseren vår. :)

 

attachment.php?attachmentid=214829

[ATTACH=CONFIG]214829[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sanitærforhold? Hva spesielt tenker dere på da? Jeg vet den grønne kontaineren fort ble litt mindre delikat men toalettene og dusj på enden av pit-garasjen var tipp topp hele helgen, spør du meg.

 

Mulig det er en del som ikke var klar over den, vi skulle dele ut program med kart ved innkjøringen men dette rakk vi dessverre ikke å få ut. Dette er notert på blokka over forbedringspotensiale.

 

 

Ellers veldig hyggelig å høre dere er fornøyde, det gir oss mer lyst til å fortsette med det vi arrangerer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fant kun de 2 dassene i den blå kontaineren, mulig det var mere vi ikke fikk med oss. :) Alt i alt et kjempetreff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må også takke for (enda) et godt gjennomført treff! Jeg var der bare på lørdagen men fikk med meg både fotokurs, masse banekjøring på både vått og tørt føre, (kjørte ikke selv, da..) og dragrace og ikke minst spektakulær breisladd. Alltid en suksessfaktor! :D Overraskende mye folk der, virket nesten som det var ennå flere enn på jubileumstreffet i fjor?

Enig i at den grønne containeren ikke var spes. delikat, men mye søle på bakken rett utenfor hjalp sikkert ikke heller! Restaurantteltet er en veldig bra løsning til man får et større servicebygg, og utvalget har jo blitt mye bedre siden de flyttet fra den andre siden. Veldig hyggelig betjening som vanlig! Jeg tror det må ha vært noe galt med speakeranlegget siden det sprakk opp stadig vekk, men det er egentlig en bagatell.

Igjen, masse takk til alle som gjorde en kjempejobb for å gjennomføre dette, håper folk skjønner hvor mye jobb det er med et såpass stort treff, og veldig gøy at såpass mange kommer og underholder seg selv og andre med rå/fine/morsomme bygg! Treffet viser jo også at det er plass til alle, fra (nesten) original Caddy til rørrammebiler!

Personlig synes jeg 'fremmede' biler krydrer treffet litt, så de håper jeg vi har plass til videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fant kun de 2 dassene i den blå kontaineren, mulig det var mere vi ikke fikk med oss. :) Alt i alt et kjempetreff.

 

Helt på enden av pitgarasjene var det vanlige toaletter og dusj (samme rom som handikap toalettet) som stortsett hadde varmt vann hele døgnet.

 

Vi skal passe på å få annonsert dette bedre til neste gang. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt på enden av pitgarasjene var det vanlige toaletter og dusj (samme rom som handikap toalettet) som stortsett hadde varmt vann hele døgnet.

 

Vi skal passe på å få annonsert dette bedre til neste gang. :)

Da vet vi dette til neste gang. :)

 

Keep up the good work! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må takke for nok et fantastisk treff. Veldig hyggelige folk på disse treffene synes jeg. Folk stiller opp når andre trenger hjelp.

Ser frem til neste treff til våren igjen (forhåpentligvis med litt mer effekt!).

Fikk tatt noen få bilder.

[ATTACH=CONFIG]214916[/ATTACH]

20140822_145726.jpg

1408722698234.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig feil tråd, men må bare få ut en liten agresjon.. Jeg klarte å glemme igjen to vaskebøtter ved en campingvogn utpå plassen der på lørdag. Dette kom til rette da noen snille mennesker tok det med seg. MEN at noen er så frekke at de har åpnet bøttene og forsynt seg av felgbørster og annet utstyr er kjedelig syntes jeg. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.