Lokallagstreff torsdag 7. august, kl. 18.30 på Peppes Pizza i Tønsberg

Anbefalte innlegg

Vi drar i gang igjen etter ferien, (vel, jeg har fortsatt ferie.. :P) og ønsker velkommen alle nye og gamle medlemmer i VACN til nok et lokallagstreff i Vestfold!

 

audi-r8-regula-1.jpg

 

Stedet er som vanlig Peppes Pizza i Tønsberg, og håpet er jo at enda en sommerkveld skal gi oss et knallfint lokallagstreff!

Vi starter i 18.30-tiden, så det er god tid til å ta en tur innom Møller, Biltema e.l. på forhånd.

 

Parkering:

Vi har dessverre fått utvidet parkeringstid i de nedre delene av Tønsberg, så vil du stå så lenge du vil, så sjekk gatene litt lenger unna. Det er også lett å betale til feil selskap noen steder, (særlig borte ved Hotell Klubben!) så sjekk skilting og oppmerking én gang til hvis du ikke er vant til å parkere i Tønsberg!

 

Jeg tar med noen skiltplater, (har bare med smale siderammer, har du noen flere 'vanlige' du kan ta med, Chris-William??) og klistremerker og noe annet stæsj.

 

Håper å se mange, dette vil jo også være en fin anledning til å begynne å planlegge 'Camp Vestfold' på Rudskogen i slutten av August!

 

Hilsen,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjæm som orkanen, vill og etterlater et jækla rot :o

 

 

dette vil jo også være en fin anledning til å begynne å planlegge 'Camp Vestfold' på Rudskogen i slutten av August!

 

Å jasså, skal du være med iår? :nana:

 

 

Måler du bredden på siderammen BE? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Skal én dag, i det minste!

Det er de som er skikkelig tynne i siden, så rammen på skiltet synes. Ikke pent hvis man kan unngå det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det sikkert ikke de jeg har. Tar med en liten bunke. Greit å bruke opp de vi har før vi gyver løs på de nye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber 15.00-23.00 så vi kommer ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å komme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker opp, trenger ei skiltplate au:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker opp, trenger ei skiltplate au:p

Ta med kjerringa, ellers blir det nok et styremøte! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort referat:

Vi fem som kom hadde det som vanlig hyggelig, det var supert vær på uteserveringen og god mat som vanlig.

AB og undertegnede inviterte til is og film (ble klassikeren Taxi!) hjemme hos oss etterpå, men det var bare katta som faktisk møtte opp. :P

 

20140807_220230.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei fader, trudde det var imorra jeg : eek : systemet er visst ikke helt oppe å går igjen etter ferien: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første Torsdagen hver måned ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei fader, trudde det var imorra jeg : eek : systemet er visst ikke helt oppe å går igjen etter ferien: rolleyes

 

Ja, der skulle du vært, for der gikk det for seg!! : rock ::P

Neida, som C-W sier, det er så og si alltid første torsdag i måneden, men det er mulig vi har flyttet det en og annen gang pga. helligdager eller ferier. (som ved nyttår/påske/etc.) Selv om noen sannsynligvis var på ferie, valgte vi ikke å flytte det denne gangen, men du var i hvertfall savnet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja veit jo at det er første torsdagen hver mnd, så litt usikker på hvorfor jeg trodde det var i dag.... men men :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.