Anbefalte innlegg

Vi funderer på å kjøpe igjen "frosken", konas Golf IV stv, som nå har hatt registerreimhavari.

I følge verksted som har sett på den så er det knekt kam i den. Jeg har ikke sett på det selv da bilen Står i Porsgrunn.

Det vi da lurer på er om det er noen som har en AZD-motor i god stand liggende. Og til en bra pris selvsagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en aft stående fra en 98 mod golf 3 stv.... 1,6 l 101hk med elnett og hjerne, girkasse.... men det fungerer kanskje ikike i golf 4...

står i elverum gått ca 180.000km. Tatt ut av bil da den gikk på høggern pga rust.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi funderer på å kjøpe igjen "frosken", konas Golf IV stv, som nå har hatt registerreimhavari.

I følge verksted som har sett på den så er det knekt kam i den. Jeg har ikke sett på det selv da bilen Står i Porsgrunn.

Det vi da lurer på er om det er noen som har en AZD-motor i god stand liggende. Og til en bra pris selvsagt.

 

Har to stk flett nye shortblokk 1,6 som ihvertfall var identisk med fruens motor i `98 Golf.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to stk flett nye shortblokk 1,6 som ihvertfall var identisk med fruens motor i `98 Golf.

 

Hva skal du ha for en av dem da? Jeg er jo avhengig av at det er såpass likt at alt kan flyttes over fra motoren i bilen for at dette skal svare seg budsjettmessig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.