Renoverte RS4 1gen. 8.0x18 i hypersølv selges

Anbefalte innlegg

Har fire renoverte RS4 1gen. felger i 8.0x18 et35, som skal selges.

Felgene er kontrolert for kast/ubalanse og den lille bulken som da ble oppdaget ble fikset.

Felgene er blåst og pulverlakkert i en farge med navn hypersølv. Ikke så lett å få fram fargen på bildene, men fargen kan vell minne ganske mye om den koksgrå fargen til Audi.

Felgene er som sagt renoverte og aldri brukt etter dette. Renoveringen ble utført av Østfold felgteknikk.

Har senterdekslenne også, men de er ikke lakkert.

 

vahuru2e.jpg

 

2u5apa5a.jpg

 

detagegu.jpg

 

enynu8y8.jpg

 

syja3a6u.jpg

 

y2y3ezar.jpg

 

Håper å få igjen det som renoveringen kostet meg, så setter prisen til 6300kr Ny pris: 5000kr Enda nyere pris: 4600kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Dette er originale felger?

 

Sender du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på om det er OEM felger, det står ikke noe delenummet på de, men de er konstruert i Tyskland.

hadde håpet å slippe å sende de, men om det blir aktuelt kan jeg vell det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er nok replica felger, rimelig sikker på at original felgene ikke kom med flere en 1 boltsirkel.

På mine står det også delenummer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Replicafelger ja. Orginale har kun 1 boltsirkel som Daniel over her sier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump.

Kan sikkert få levert disse på rudskogen om noen er intreserte. Fornuftige bud kan vurderes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp til topp.

fornuftige bud vurderes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er villig til å gå ned noe i pris, men bare renoveringen av disse felgene kostet meg det jeg har satt som prisantydning, så 3000 blir for lite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det ser bra ut å bruke disse uten senterkoppen siden de ikke er lakkert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[/img]Selv har jeg som nevnt aldri brukt de etter renoveringen, men ''rommet'' under der dekslet skal sitte ser også bra og likt som som reseten av felgen, så det går nok nra uten. Grunnet til at ikke dekslenne er lakkert er at felegene er pulverlakkert, og det fungerer dårlig på plast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tid for nye vinterfelger?

Selges for 5000.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt ned prisen (igjen) til 4600kr. 1700kr under det bare renoveringen kostet meg.

Sommersesongen nærmer seg med stormskritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.