Felleskjøring til Rudskogen!

Anbefalte innlegg

Tråd for å avtale felleskjøring enten torsdag 21., fredag, lørdag eller til og med søndag 24. august!

Del ønsker om oppmøte og tider! :)

Vi håper på en bra 'Camp Vestfold' i år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi reiser torsdag. Dra innom "Linden Park" Ica for å handle grillmat. klokkeslett kommer her når det nærmer seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag her også, men det er mulig jeg drar tidligere på dagen ift. rigging og oppsett med mtp. treffet, sektretariat, osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Her må folk ta det med ro. IKKE alle samtidig, da er det ikke lett å få med seg når hver enkelt tenker å reise.

Men dere da AB og BE, hvilke(n) dag(er) tenker dere å reise nedover? Og til hvilken tid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AB&BE skal bortover lørdag - det er nemlig F1 på Spa (Belgia) søndag og det skal IKKE fruen gå glipp av! Tidspunkt, ja... Virrehuer som vi er kommer vi aldri avgårde til planlagt tid - jeg har funnet ut at uansett hva vi skal (bortsett fra på jobb!), så er 09:30 vårt avreisetidspunkt! : oppgitt

Så da blir det vel en ferge rundt kl 10. Men, det er meget mulig mannen har helt andre tidspunkt i hodet - og klarer holde dem?! ;)

 

Du, Dag, tar vel med hele bøtteballetten en tur bortover, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, kanskje ikke.

Har allerede booket familien hos svigers, så jeg har fått lov til å reise.

Men jeg kjenner på meg at jeg blir litt vær-forbeholden, eller noe sånt. Gidder ikke stå å bli våt og fryse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, kanskje ikke.

Har allerede booket familien hos svigers, så jeg har fått lov til å reise.

Men jeg kjenner på meg at jeg blir litt vær-forbeholden, eller noe sånt. Gidder ikke stå å bli våt og fryse.

 

Jepp, vær er en gøyal greie!!! Jeg drar nok heller ikke i øs-pøs! Sær sånn. Men hadde vært kos med en tur sammen! Eller hva sier du, Dægger'n??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt!!!

Vi snakkes nærmere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt!!!

Vi snakkes nærmere.

 

;) Vi snakkes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg kjenner på meg at jeg blir litt vær-forbeholden, eller noe sånt. Gidder ikke stå å bli våt og fryse.

 

Ikke rart det blir lite med kjøring på deg hvis du både står i bilen og blir våt av det. Nei, ut på banen med deg i lekedressen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er enkleste/billigeste rute fra Tønsberg til Rudskogen med biltralle der bil og henger er over 10m? Kjører fra Andebu torsdag kveld...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raskest er nok ferja, men da sikkert nærmere 500,- en vei.

Neste alternativ er å ta av forbi Drammen og kjøre via Drøbakstunellen, mao. Rv23 (https://goo.gl/maps/cbkrb)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser lørdag morgen, type tiiidlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser lørdag morgen, type tiiidlig.

 

Jasså, er den kar'n på hjemmelige trakter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså, er den kar'n på hjemmelige trakter?

Oh yes! Back in black!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh.. Hva? Er det folk på Vestfoldforumet? :D

Joda, vi får vel prøve å dra så tidlig som mulig, hadde vært gøy å fått med en del kjøring!

Vil gjerne prøve 70-200-linsa, så det BØR bli bra vær! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen er å ta en tur på fredag og lørdag.

Fredag drar jeg vel i 10-13 tiden.

Lørdag tja, trolig når dere andre drar, 10-12 tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi reiser torsdag. Dra innom "Linden Park" Ica for å handle grillmat. klokkeslett kommer her når det nærmer seg.

 

Jah, når er det dere er på linden park?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi Kjører herfra ca. 08.30 og handler på Meny holtandalen (trippel Trumf). Så rett til ferja. Så hvis du er på Linden ca. 09.30 så ser du oss. Ps. vi kjører ikke innom Linden Park, men rett mot ferga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, også over til Rudskogen da? Dere kommer i så fall uten tvil tidlig. Mulig dere også kommer før noen i hovedstyret :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fra vestfold som skal ha dagstur på søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.