#1 Skrevet August 13, 2014 (endret) *UPDATE!!!* Siden banen var helt full både torsdag og fredag den uken, er banen bestilt fredag 5. SEPTEMBER, en halv time fra kl. 18.00 til 18.30. Det blir sannsynligvis mulighet til å gjøre mer for de som ønsker det, men det får vi kikke på litt nærmere! Etter fartsfesten drar vi til 'ranchen' på Fossan og har litt felles hygge med grillings for de som ønsker. Litt info: - Det er påbudt med helhjelm, så hvis du vil ha med egen, så må den være av den typen. - Vi har vanligvis fått litt bedre pris, men i utgangspunktet er det prisene på kartutleie.no som gjelder. Banen tar både kort og cash. - Vi har tilbehør som potetsalat og slikt, men har du spesielle preferanser, så ta gjerne med det du liker best. Håper å se mange! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2014 JAAAAA! (men bare hvis det er is) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2014 Hm, da tror jeg jammen du må fikse isen selv (på banen).... Men spiselig IS(krem) - det har vi selvfølgelig på Ranchen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2014 I'm in! (har lagt in påminnelse på mobilen allerede sånn i tilfelle jeg skulle ta feil av ukene igjen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2014 Prøve og Stille her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2014 Ikke du Jan Ivar, vi andre har også lyst til å vinne....[emoji41] NEIDA, du også Jan Ivar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2014 Jan Ivar tapte MASSIVT (ikke for å gni det inn..) forrige gang, så nå er tydeligvis alt åpent! Dag: Du må endre signaturen din.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2014 Den ENESTE måten å slå Jan Ivar på, det er faktisk å stille til start! Og så kjøre som om du har i girkassa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2014 Det ser ut som det er veldig opptatt i følge kalenderen både torsdag og fredag, funker det uken etter (fredag 5. september) hvis det ikke går i orden 29. august? (venter på svar fra Glenn..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 18, 2014 Har gått opp noen kg i sommerferien, så og slå meg er ikkeno problem:p Uka etter passer sikkert det og for min del:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2014 Kanskje du skal bli med på en løpetur, Pooszekatten?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 19, 2014 Første post oppdatert!! Ny dato, uka etter. (Banen fullbooket..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 19, 2014 Kommer nok fortere frem om jeg ruller enn da jeg løper a-b heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 19, 2014 Kommer nok fortere frem om jeg ruller enn da jeg løper a-b heh Roll away, baby, roll away... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 19, 2014 Likte bildet Bjørn Eirik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 31, 2014 Møter noen på torsdag også håper jeg, så tenker være med her også. Alltid gøy med gokart og slikka pølser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 31, 2014 A3ern er desverre motorlaus og jeg er sykkelist om dagen, så får dessverre ikke blitt med:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 31, 2014 Ingen i området som kan ta med Mathias?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 31, 2014 A3ern er desverre motorlaus og jeg er sykkelist om dagen, så får dessverre ikke blitt med:( Ingen i området som kan ta med Mathias?? Jeg pendler fra Oslo til Tønsberg, så vet ikke hvor tidlig jeg får reist hjem den fredagen og mulig jeg ikke får med meg gokart kjøringa, men er det ingen andre å sitte på med kan du selvfølgelig sitte på med meg til sosiale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 31, 2014 - Det er påbudt med helhjelm, så hvis du vil ha med egen, så må den være av den typen. Javel, den var ny..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 31, 2014 Jeg får ikke dukket opp likevel, kommet noe i veien, så dere får kose dere og kjøre som fader uten meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 2, 2014 (endret) Så da blir vi foreløpig 6-7 mann/dame? Lov å ha med følge! (Gi gjerne beskjed hvor mange dere evt. blir, pga. salat&tilbehør.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 4, 2014 Og for de som evt. ikke har vært hos oss før og detter av lasset mellom Håsken og Revetal, her er veibeskrivelse fra gulesider: http://www.gulesider.no/person/resultat/bj%C3%B8rn+eirik+%C3%B8deg%C3%A5rd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 4, 2014 Jeg pendler fra Oslo til Tønsberg, så vet ikke hvor tidlig jeg får reist hjem den fredagen og mulig jeg ikke får med meg gokart kjøringa, men er det ingen andre å sitte på med kan du selvfølgelig sitte på med meg til sosiale Takk for tilbudet:) Men Fattern har arrangert Tur til Hytta for å bære pukk ved og støpe pilarer så jeg må nok meldte helt avbud denne gangen (også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 4, 2014 Takk for tilbudet:) Men Fattern har arrangert Tur til Hytta for å bære pukk ved og støpe pilarer så jeg må nok meldte helt avbud denne gangen (også) Hehe.. Det hadde ikke jeg villet gå glipp av heller! For de som ikke har vært på Håsken, her er stedet avmerket på gulesider.no, så får dere finne kjappeste vei selv! http://kart.gulesider.no/?q=h%C3%A5skenveien%20335 (Egentlig litt til høyre på bildet, men det var ingen adresse på selve banen.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...