Gokart på Håsken fredag 5. september med grillings etterpå!

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke dukket opp likevel, kommet noe i veien, så dere får kose dere og kjøre som fader uten meg:)

 

Fordelen som Bjørn-Eirik og jeg har, vi bare kjører rundt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer muligens på Gocart, men garantert til grillings ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer muligens på Gocart, men garantert til grillings ;)

 

Da satser vi på at du fikser begge deler, Ca2! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt referat fra treffet!

 

Jeg ankom Håsken litt etter det ønskelige 17:30, og fant fort ut at det ikke var andre fra klubben der ennå.

Rett over kl.18 kom heldigvis en forsinket Chris-William, så da ble vi heldigvis dobbelt så mange medlemmer! :)

Vi fant ut i samråd med Jan Arild (en av de som driver gokartutleien) at vi heller fikk kjøre sammen med noen andre, da et eget heat med kun to førere ikke er spesielt morsomt..

Heldigvis var det en gjeng på tre gutter som ville kjøre et heat til, så da slo vi oss sammen med dem og hadde mye bra (les:stygg) kjøring! :P

Uten at vi var helt sikre, (ingen husket kartnummeret helt ordentlig..) mener vi at C-W vant det heatet, jeg tok i hvertfall en 3.plass.

Deretter kom det en gjeng jenter (bursdag) som kjørte etpar heat, og når de fem som hadde bestilt banen etter det kom, fikk vi et andre heat sammen med ytterligere tre som faktisk kom i en klubbil! (Sorry, jeg var altfor overrasket til å spørre om navnet ditt!!)

I det siste heatet kom C-W på en sterk 3. plass, og jeg knep så vidt seieren! (Endelig!! :D) Men det var temmelig jevnt, da!

 

Etter premieutdeling og champagne og seiersfest med teamet, Eller.. Vent det er de som kjører på ordentlig, det.. : rolleyes

Vi dro i hvertfall hjem til undertegnede, til konemor og en ventende Cato. Der ble det grillings og masse hyggelig skravling rundt bordet omtrent til midnatt.

Takk for samværet! : vinke :

 

C-W i dyp konsentrasjon etter et hardt race..

20140905_194412.jpg

 

De tre medlemmene på høstens store gokarttreff, fotografen AB var det fjerde! :P

2014-09-07.jpg

 

Fikk brennjern med bokstaver i sommer, men ble ikke varmt nok til å vises på koteletten.. Må prøve igjen! :P

2014-09-07.jpg

(Ser folket de to siste bildene?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke linke til dine private epostvedlegg i gmail

 

 

.....Alltid like heldig med bilder av meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke linke til dine private epostvedlegg i gmail

 

Nei, jeg vet det, men når de vel ligger i 'mitt' arkiv har de syntes andre ganger!

Oh, well.. Får prøve å lagre de et mer 'offentlig' format! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fikset referatinnlegget.. Forhåpentligvis! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerte bedre nå.

 

Som jeg sa, jeg tror de bokstavene må være selvlysende for at det skal ha noe effekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ja, de ble ikke akkurat varme nok med den korte tiden! :P Får prøve meg på katta først! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! 870 visninger av tråden og hele TO mann på gokartkjøring! Snakk om å vinne på walkover! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.