Anbefalte innlegg

Siden jeg nå går bort i fra min 1.8T og over til 2.7T isteden har jeg endel deler jeg ikke trenger lengre. Har ikke bilder nå, men det kommer snart.

Noen av delene sitter fremdeles i bilen, men blir demontert snarest ved salg.

 

Siemens deka 630cc dyser 1200kr

 

ECS RA4 svinghjul med RS4 clutch og trykkplate, lite brukt 4000kr

 

Megasquirt 1 V3.0 med start mapp til 1.8T, med plug n play adapter. (Kan enkelt oppgraderes til MS2, MS3) 5000kr

 

Kina T3 grenrør med Kina Tial 38mm wastegate, sveiset ny wg utgang da det røret som var der var steinhardt og sprakk. 1000kr samlet.

 

Holset HX35 med 2 stk CHRA, ett orginalt 8 blader 56/82mm komp hjul CHRA, og ett kina 7 blader 56/82mm komp hjul.

Begge senterdelene funker og jeg har prøvd begge, kjøpte kina senterdelen da jeg trodde orginale senterdelen var ødelagt før jeg fikk turboen.

Kina senterdelen står på nå, og syntes faktiskt denne snurret lettest å var ikke noe tregere igang enn orginal senterdelen.

Hadde ca 1 bar litt over 4000rpm, og hadde fint klart 2 bar føre 5000rpm hadde ikke bilen fusket. Dette på helt dårlig gatemapp å svakt tenningsmap.

 

3500kr for HX35 med begge senterdelene.

 

Kan også selge eksosanlegget som passer HX35 med kina grenrøret, 3" til halveis under bilen og 2,5" resten med 2 lyddempere, så ikke noe ekstremt lydnivå.

1500kr

 

Har en 1.8 ADR sugetopp der jeg har skifta ventiltettninger, toppen er komplett og sugekammene skal gi noe mere løft enn org 1.8T kammer, kan ikke garantere dette, men når jeg hadde suge kammene i AEB toppen min var den mere turtallsvillig enn med AEB kammene.

Toppen ellers er lik AEB topp, så er bigport topp.

2000kr

 

Har også en AEB topp som mangler ventilløftere, ellers komplett.

1000kr

 

AEB innsug 500kr

 

AEB spjeld 350kr

 

1.8T 01A quattro kasse 1000kr

 

1.8T bakre diff 500kr

 

1.8T quatto orginale bremser 700kr for alle sammen om noen skulle trenge de, de funker og brekket virka bra med bakre kaliperne.

 

1.8 ADR blokk 500kr

 

1.8/1.8T servopumpe 300kr har 2 stk

 

1.8/1.8T dynamo 500kr

 

1.8T stempler med 19mm wrist pin med de orginale rådene 700kr

 

Har også midt et par sett med senter konsoller til prefacelift.

 

Har ett sett med skinnseter til B5 avant, er trekt om og ekstra polstret, blått i midten og svart ellers. førersete er slitt. 1000kr

 

Har helt sikkert mere deler å selge, så spør gjerne om det er noe annet som trengs.

 

Send gjerne SMS eller ring på 41768608

 

Alle delene er i Hokksund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken ecu versjon er MegaSquirt pnp mot? 2? eller 5? Plugger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å nevne det, er mot nyere 2 plug

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antydning av km stand i forhold til drivverk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper 290 000 som resten av bilen. Men ikke noe galt med det, funka knirkefritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Karosserideler? Trenger h. Bakskjerm sedan og begge frem skjermer, har du noe rustfritt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe karosserideler desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke en n 75ventil til 1.8tq b5?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det, har vel en på innsugslangen jeg demonterte fra ene bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar de originale bremsene rundt om. Disse er til b5 quattro sant ? Sender du ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er til quattro ja, kan sende. Men kan ta litt tid å få demontert, har akkuratt flytta fra dama så litt mye som skjer å bilen står ikke helt der jeg skulle ønske. Men haster dette veldig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er til quattro ja, kan sende. Men kan ta litt tid å få demontert, har akkuratt flytta fra dama så litt mye som skjer å bilen står ikke helt der jeg skulle ønske. Men haster dette veldig?

 

Haster litt! Skal ha bilen inn til godkjenning på BT, å for øyeblikket står det 332x32 skiver og en stor rød kalipper på :D Du har ikke servopumpe også ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kina T3 grenrør med Kina Tial 38mm wastegate, sveiset ny wg utgang da det røret som var der var steinhardt og sprakk. 1000kr samlet. kunne du sendt meg bilde av det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke får revet av bremsene snart

 

 

Dårlig bilde av grenrøret

BC56F3A1-E821-49AC-BF1B-53C9F229861D_zps

 

Ett bilde før omsveising av wg

D1DEADB3-028C-477C-900E-BFDDDEA58F47_zps

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert Ole-André :) Du har ikke servopumpe også å selge meg ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maks 50 mil, bilen er så vidt brukt etter dette. Men vurdere å beholde det å bruke det på en annen bil igrunn. Men gir du det jeg forlanger så kan det hende jeg selger. For motor i den bilen er havarert.

 

- - - Updated - - -

 

Mulig jeg har servo pumpe, kan sjekke ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maks 50 mil, bilen er så vidt brukt etter dette. Men vurdere å beholde det å bruke det på en annen bil igrunn. Men gir du det jeg forlanger så kan det hende jeg selger. For motor i den bilen er havarert.

 

- - - Updated - - -

 

Mulig jeg har servo pumpe, kan sjekke ut ;)

 

Den er god. I så tilfelle tar jeg pumpen og bremsene! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klutsjen passer vel på S3 2000modell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.