Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en alpinhvit ur Quattro stående, bilen er nylakka og bor vel vokses etter hvert. Noen voks å anbefale, på de andre bilene har jeg brukt megairs deep Crystal ( 3 stegs serie) som er spesielt for mørke biler og syntes den ga veldig fin dybde å glans .

 

Men hva med denne hvite , uten effekter å klarlakk. er det noe voks som er bedre egnet enn annet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes sikkert noe spesifikt til hvit bil, men jeg bruker Swissvax Onyx på min hvite Octavia og den er meget bra synes jeg.

 

Meget holdbar og er en undervurdert voks fra Swissvax som er i det nedre prissegmentet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemical guys white wax anbefaler scandicshine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i White Wax, voksene Chemical Guys har gitt ut de siste årene har elendig holdbarhet.

All voks funker på hvit bil, sjekk litt på dcn.no

Var jeg deg ville jeg prioritert en med god holdbarhet som er lett å jobbe med

http://Www.bilnerden.no kan anbefales på det sterkeste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du komme med eksempler på gode vokser med god holdbarhet, som er lette å jobbe med, Lars Kristian?

Handler selv både hos Scandic og Bilnerden. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i White Wax, voksene Chemical Guys har gitt ut de siste årene har elendig holdbarhet.

All voks funker på hvit bil, sjekk litt på dcn.no

Var jeg deg ville jeg prioritert en med god holdbarhet som er lett å jobbe med

http://Www.bilnerden.no kan anbefales på det sterkeste

 

 

Jepp, vil også gjerne ha en anbefaling til en av voksnene hos bilnerden, skal til å legge inn bestilling på noen andre ting nå ganske straks :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poorboys nattys red wax er en god og billig voks som har brukt mye selv og anbefaler til andre.

Skal sies at jeg kanskje har 10-15 forskjellige vokser stående på hylla, så på min egen bil bruker jeg litt forskjellig ut fra dagsformen når jeg legger voks.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nattys som nevnt over, eller Collinite 845 som kan Være litt mer vanskelig å tørke av hvis du legger for tykt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ble det en sånn en: Poorboys nattys red wax . Takker for tips :) mener dere denne gir bedre resultat på også mørke biler en megairs deep Crystal eller ?

 

Dette med bilpleie er et nytt område for meg, har alltid vært opptatt av rene biler, men har begrenset seg turtle wax, svamp å pusseskin...

 

i våres kjøpte jeg skumkanon, og div builthamber produkter... og jøsses for en forskjell... Blir jo skikkelig rein bil på en brøkdel av tida :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes swissvax concorso gir bra resultat på min a5 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg jo oppdatere at jeg har prøvd denne voksen (Poorboys nattys red wax ) og godt fornøyd med resultat! og ikke minst hvor enkelt den er å bruke, veldig lett å polere av :) noe helt annet en varene man kjøper på bensinstasjoner og rekvisita butikker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gått for ZYMÖL CREAME.

zymol_cream_wax_app.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.