Østfold: Vi trenger noen fine biler til Halden!

Anbefalte innlegg

Vi har blitt spurt av Halden Bil om vi i sammenheng med 100 års kavalkade i Halden kan stille med noen biler. Dette haster litt da det er allerede den 7. juni, altså førstkommende tirsdag. Som gjengjeld for godt oppmøte fra Halden Bil på Halden treffet syns / håper jeg vi kan gjøre dette

 

 

De har de bilene de trenger nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det HELT krise såkan du låne Jetta'n.....

 

jeg er på kurs, men det er vel kanskje noen som kan kjøre den. Den er jo ikke helt ferdig, men.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jetta`n hadde vært super vettu! Den er iallefall en meget god representant : ja :

 

Tar kontakt om det skulle bli krise ja, men får håpe du slipper å låne den bort, er jo ikke så stas å låne bort gullet sitt heller ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen a folkens! Må da være noen som har en fin golf, jetta, vento, 80/90, 100 osv osv her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder på med finpussen av kæbben neste uke...ellers så skulle jeg gledlig ha stillt med den. Brun 80-talls cab hadde vel vært riktig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting som hadde passet bedre nei, og presentabel er vel bare fornavnet på kæbben ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det har vært litt intern kommunikasjonssvikt hos Halden Bil, så informasjonen vi har fått er ikke helt korrekt. Noen av bilene har de fått tak i selv, mens Kjell stiller med sin Golf GTI etter ønske fra de.

 

Da er saken biff og vi trenger altså ikke flere biler til 100 års markeringen!

 

Takk til dere som sa dere villige iallefall : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.