Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har ikke helt roen på dette med "et" valg. Er det noen som vet om 15x8 et25 blir for breit på en golf 1? Vil de stikke utfor hjulbuene?

 

Hvilken størrelse på felger anbefaler dere på golf 1? Bredeste felg uten å valse?

 

Takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også interessert i dette til min jetta :) ! Er det med eller uten breddere du har ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Erlend!

 

Jeg skal ha gti bredderne på når den blir ferdig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har 8x15 et 20 på jettaen min å det går akkurat innfor bredderene med 185 45 15 dekk eg har valset opp kanten litt og kuttet av kanten på bredderene noe i overkant for å slippe subbing. Disse er 5mm lenger ut en et 25

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal bestille 9x14 på min mk1 å i følge en kalkulator jeg fant på nettet så vil ET7 være like nær fjærbeinet som en 6x14 felg.. 8x14 måtte ha ET20 for å få samme plassering.. OM det stemmer i virkeligheten så er det jo bare å legge på 2/3 tommer ut fra felgen for å få se hvor langt ut den nye felgen vil stikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 x 15 går på Golf 1, men du bør valse om du skal senke bilen og kjøre 195/45 15 dekk

 

Her er min med klaringen til fjærbeinet:

 

Golf%201954.jpg

 

Og klaring til skjerm:

 

Golf%201987.jpg

 

Med valset skjerm:

 

golf20325mr.jpg

 

Golf%202161.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.