#1 Skrevet August 23, 2014 Et par filmer fra meg her. [video=youtube_share;MSm08fYfOfw] [video=youtube_share;qQgjzN0swS8] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2014 Noen som har bilder/video av min a5 3.0tdiq coupe fra banekjøring? Tar gjerne imot med stor takk ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2014 Tror jeg har noe når jeg ligger bak. Må bare lete gjennom mye fin sladding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2014 Tøft ;-) Hehe takk for det, er ikke det samma å sladde med en ny bil kontra gode gamle quattro system, men sladding ble det nok av idag :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2014 Hvit golf mk1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2014 Tøft ;-)Hehe takk for det, er ikke det samma å sladde med en ny bil kontra gode gamle quattro system, men sladding ble det nok av idag :-) E30 following MINI Cooper S and Audi A5 3.0tdi: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2014 Om noen har noe fra min matt røde A4 så hadde jeg blitt glad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2014 Gul lambo. Bilder/filmer mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2014 Noen som har bilder av en hvit Evo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2014 Eller noen som har bilder av Sport quattroen min Fredag /Lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 24, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 24, 2014 Og her røk 3 giret midt i sladden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 24, 2014 om noen har bilder av sølvgrå volvo så vil jeg gjerne se dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 24, 2014 Skal ikke påstå at det er noen spennende filmer som jeg legger ut, men ser jo en og annen bil der, og vet at det er jo alltid gøy å se sin egen bil på film, så håper noen kjenner seg igjen BMW E30 Touring at VACN Rudskogen 23.08.14: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 24, 2014 En til fra meg. [video=youtube_share;AkpV5bKywaI] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 24, 2014 Må jeg slashe skiltene før jeg legger ut bilder av bilene som sto på utstilling i dag, på facebook? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 24, 2014 Må jeg slashe skiltene før jeg legger ut bilder av bilene som sto på utstilling i dag, på facebook? Nei, da hadde vel eier byttet ut til showskilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 24, 2014 Må jeg slashe skiltene før jeg legger ut bilder av bilene som sto på utstilling i dag, på facebook? Husk det faktisk er mange bilintreserte meg selv inkludert som faktisk ikke har Facebook konto ,så legg gjerne ut bildene her i tråden og vis du gidder. Det hadde vertfall eg satt pris på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 24, 2014 Kan legge ut noen med tapatalk: Flere bilder kommer fortløpende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 24, 2014 Breisladden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 24, 2014 Dragrace 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 24, 2014 Ett par videoer, filmet med Iphone så er ikke spesielt bra kvalitet, men men! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 24, 2014 2 videoer til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 24, 2014 (endret) Tenker jeg laster opp et par i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 24, 2014 Siste video fra meg. [video=youtube_share;7hK0rKZnXMo] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...