Anbefalte innlegg

Et klipp fra helgas minst hyggelige øyeblikk : gråter : (Filmet av Lars-Åge Rasch. Takk for klippet :) )

Mistet bremsene på vei opp fra slakter'n. En rast bakdiff forrige helg på ACR førte til at jeg ble stående på banen med glovarme bremser og dette tok nok knekken på bremsevæsken. Burde husket å bytte denne, men i hastverket med å bli klar til Rudskogen så ble dette glemt. Så dere får ta dette til etterretning om at bremsevæske er viktig og at å måle kvaliteten oppe i koppen ikke alltid er godt nok hvis man har brukt bilen hardt og at hastverk er lastverk :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud gikk det bra Roger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper bilen tok støtet og at det går bra med deg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et klipp fra helgas minst hyggelige øyeblikk : gråter : (Filmet av Lars-Åge Rasch. Takk for klippet :) )

Mistet bremsene på vei opp fra slakter'n. En rast bakdiff forrige helg på ACR førte til at jeg ble stående på banen med glovarme bremser og dette tok nok knekken på bremsevæsken. Burde husket å bytte denne, men i hastverket med å bli klar til Rudskogen så ble dette glemt. Så dere får ta dette til etterretning om at bremsevæske er viktig og at å måle kvaliteten oppe i koppen ikke alltid er godt nok hvis man har brukt bilen hardt og at hastverk er lastverk :)

 

 

Var leit å se :( En aldri så liten påminnelse om alvoret i det vi driver med dette. Godt det gikk bra med dere i bilen. Håper dere og bilen er tilbake til neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et fra breisladden, flere kommer!

HO_small_zps982a275f.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som så den svarte Cupraen? Fikk hele 7-8 runder i regnet før Haldexen ikke ville leke mere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe video av min svarte A5 Coupè 3.0tdi uten diffusor? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som så den svarte Cupraen? Fikk hele 7-8 runder i regnet før Haldexen ikke ville leke mere...

 

Tror jeg har deg forran meg på ene filmen min. Men begrenset hva man ser gjennom vannspruten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har deg forran meg på ene filmen min. Men begrenset hva man ser gjennom vannspruten.

 

Legg det ut på tuben hvis det er sebart (Y) Hvilken bil var du i? Jeg ser gjennom klippene mine nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort 90 med grønt panser. Dekkskift.no dekaler på bakrutesenkeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har deg bare forran meg 1/2 runde ser jeg før jeg kjører i pitt og eneste jeg ser etter du passerer er vannsprut. Men driver å laster opp nå så du kan se det jeg har. Det var litt utpå søndagen når det virkelig regnet skikkelig og jeg bare leket meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligge en liten snutt på den siste filmen jeg la ut. Ca 5sek.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var til Kristoffer Kleppe[emoji1]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et klipp fra helgas minst hyggelige øyeblikk : gråter : (Filmet av Lars-Åge Rasch. Takk for klippet :) )

Mistet bremsene på vei opp fra slakter'n. En rast bakdiff forrige helg på ACR førte til at jeg ble stående på banen med glovarme bremser og dette tok nok knekken på bremsevæsken. Burde husket å bytte denne, men i hastverket med å bli klar til Rudskogen så ble dette glemt. Så dere får ta dette til etterretning om at bremsevæske er viktig og at å måle kvaliteten oppe i koppen ikke alltid er godt nok hvis man har brukt bilen hardt og at hastverk er lastverk :)

 

Så ut som over 100km og bråstopp. Håper det gikk bra med dere. Har dere fått noe oversikt over skadene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er jeg ute og padler på banen. Knut Erik jeg tror det er du midt i klippet.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har bilder av derbyen eller golf 5 gti, rød?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har bilder av derbyen eller golf 5 gti, rød?

 

pary5ate.jpg

 

Haha :) kansje ikkje det beste bilde ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kort bremsestrekning for noen av verstingbilene på dragracen :)

 

[video=youtube_share;LE4dma07o34]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra om noen har fått med mørk Audi S2 nr 28 på bilde eller film:) RFS merke på høyre forskjerm!

 

Ellers vil jeg takke alle for et hyggelig treff nok en gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er jeg ute og padler på banen. Knut Erik jeg tror det er du midt i klippet.

 

Og her er vel deg hvis jeg ikke tar feil helt på slutten. Du passerte meg ned mot angsten og jeg kjører inn ved pitt. Ser desverre veldig lite av deg gjennom vannspruten.

Ser det var synd jeg ikke tok 1 runde til så hadde jeg fått med snurren din også hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud gikk det bra Roger?

 

Gikk heldigvis mye bedre enn forventet. Stive nakker både på Odd Magne(som satt bak rattet) og meg, men ellers OK

 

 

Håper bilen tok støtet og at det går bra med deg!

 

Det var de gode dekkbarrierene som er på Rudskogen som berget både oss og i stor grad bilen :)

 

 

Var leit å se :( En aldri så liten påminnelse om alvoret i det vi driver med dette. Godt det gikk bra med dere i bilen. Håper dere og bilen er tilbake til neste år :)

 

En grei påminnelse om at man må sjekke alt og ikke ta noe for gitt ja. Spesielt med alle de motorsterke bilene vi har i klubben så går det fort på banen og når ting da skjer så kan det få store følger. Heldigvis gikk det bra denne gangen og ingen andre biler eller personer kom til skade. Hadde fort kunnet kommet borti noen i en slik situasjon, men hadde flaks i og med at det var klar bane rett i autovernet...

 

Dukker nok plutselig opp på Våler skal du se ;)

 

Så ut som over 100km og bråstopp. Håper det gikk bra med dere. Har dere fått noe oversikt over skadene?

 

Var nok sikkert i nærheten av 100km/t, men heldigvis ikke så bråstopp som det ser ut for da dekkbarrieren var tykk og rekkverket gav etter en del.

Ikke plukket ned og sjekket ennå, men mindre skade enn man kunne forvente. Bilen må i jigg og rettes litt i fronten. Spesielt høyre vange foran er trykt bakover mens venstre er trekt litt over. Fanger, panser, skjermer og høyre dør er skrot og sikkert en del smådeler også. Ekstraradiatoren bak IC'n er trykt inn i motoren og er ødelagt, men den store IC'n i front er faktisk hel. Forstå det den som kan.... (hjemmelaget ramme/støtfanger må være sterkere enn antatt :))

Delebil ble forresten kjøpt i dag og skal hentes i morgen så bare å brette opp armene og begynne :)

 

Noen "etter" bilder:

IMG_1249.jpg

IMG_1250.jpg

IMG_1251.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her er vel deg hvis jeg ikke tar feil helt på slutten. Du passerte meg ned mot angsten og jeg kjører inn ved pitt. Ser desverre veldig lite av deg gjennom vannspruten.

Ser det var synd jeg ikke tok 1 runde til så hadde jeg fått med snurren din også hehe

 

 

Du så like mye ut gjennom ruta som jeg ja ;) Bra kjørt.. du har mye mere tak på krabbekjøring enn det jeg tydeligvis har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja prøver hvertfall:) Trenger bare litt mere power for å holde krabbegangen gjennom de lengste svingene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.