#51 Skrevet August 25, 2014 Noen av mine bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 25, 2014 Fikk bra opptak av den kresjen, legger den ut med tillatelse av Roger. Legg merke til responstiden til rescuebilen. [video=youtube_share;GTZraBy-9q8] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 26, 2014 En passe lang film fra fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 26, 2014 En til.. litt tørrere denne gangen Dere får bare overse skravlebøttene Rudskogen August 2014 VACN: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 26, 2014 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 26, 2014 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 26, 2014 En passe lang film fra fredag Dæven, det bryterpanelet ditt (og hele instrumentpanelet egentlig) var snadder! Bakgrunnsbelyst? How? Så veldig forseggjort ut. Med org plassering på hovedstrømmen osv.. [emoji106] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 26, 2014 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 26, 2014 For de som er på facebook har HP Media lagt ut ett stort album med masse bilder: ONroaders har også lagt ut noen bilder på sin side : http://onroaders.com/blog/1586/vacn-main-event-2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 26, 2014 woho. Der kom det endelig ett av meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet August 26, 2014 Det er produsert på Retronic AS, med trykk sikringer under hver kurs.. send PM om du er interresert i mere info.. De kan levere ferdig til bilen, kun å sette strøm inn i en ferdig rekke så fungerer kursen. Genialt for et ryddig ledningsnett. Her er det bare fantasien som bestemmer, det meste kan ordnes. Dæven, det bryterpanelet ditt (og hele instrumentpanelet egentlig) var snadder! Bakgrunnsbelyst? How? Så veldig forseggjort ut. Med org plassering på hovedstrømmen osv.. [emoji106] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet August 26, 2014 Noen som har bilder/video av min sølvgrå Audi S3, kjørte med hvite enkei felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet August 26, 2014 (endret) Dæven, det bryterpanelet ditt (og hele instrumentpanelet egentlig) var snadder! Bakgrunnsbelyst? How? Så veldig forseggjort ut. Med org plassering på hovedstrømmen osv.. [emoji106] Jeg kan vel ikke ta kredit for utførelsen men ja det er pent skrudd sammen. http://www.retronic.no/ disse har laga det på fårespørsel av tormod holien som jeg kjøpte bilen av. belysning i panelet er dioder ellers har jo instrumentene lys i seg. Men takk for komplemanget ( ser nu at jeg var litt treg med å svare snakk med han over ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet August 27, 2014 Tar gjerne i mot bilder av nr 51. Sort S2 coupè! Mye bra bilder her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet August 27, 2014 Noen som fikk meg på film da jeg var ute på gresset fredagen Skrekkopplevelsen skjedde på langstrekka før breisladdsvingen. Som de fleste opplevde var det veldig sleppt på fredag. Da jeg kom opp fra slakteren fikk jeg full sladd inn på rettstrekka. Dette førte til to kjappe kontramanøverer hvor av den siste var på gresset mot midtdeleren. Eneste utvei var å gi gass i håp om å holde meg unne muren noe jeg greide med ikke så mange cm. Sporene viste tydelig nær avstand. Alt gikk bra så det hadde vært kult om noen hadde sett det og fått det på video eller foto. Jeg kjørte bil nr 36 Rød A3 Hvordan gikk det med VACCS'n? Hvor ligger resultatene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet August 27, 2014 Noen som fikk meg på film da jeg var ute på gresset fredagenSkrekkopplevelsen skjedde på langstrekka før breisladdsvingen. Som de fleste opplevde var det veldig sleppt på fredag. Da jeg kom opp fra slakteren fikk jeg full sladd inn på rettstrekka. Dette førte til to kjappe kontramanøverer hvor av den siste var på gresset mot midtdeleren. Eneste utvei var å gi gass i håp om å holde meg unne muren noe jeg greide med ikke så mange cm. Sporene viste tydelig nær avstand. Alt gikk bra så det hadde vært kult om noen hadde sett det og fått det på video eller foto. Jeg kjørte bil nr 36 Rød A3 Hvordan gikk det med VACCS'n? Hvor ligger resultatene? http://forum.vacn.no/showthread.php?268232-Hovedtreff-på-Rudskogen-22-24-August-2014&p=2913137#post2913137 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet August 28, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet August 29, 2014 Noen som har bilder av Blå Skoda Octavia RS JR29**** og Sort VW Lupo GTI GTI 125? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet August 29, 2014 Noen som har bilder av Blå Skoda Octavia RS JR29**** og Sort VW Lupo GTI GTI 125? 2x GTI! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet August 29, 2014 Noen som har klart å fange opp den lille Corollaen på bilde eller film? Evt Passaten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet August 29, 2014 Eller den sorte Cupraen som kjørte på søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet August 31, 2014 Bedre seint enn eldri....Her er litt bilder fra meg !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet August 31, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet August 31, 2014 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet August 31, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...