#1 Posted August 28, 2014 Ønsker å kjøpe slike felger, original Audi og helst med gode dekk (ca 265/35-20): Ta kontakt om du har noe eller vet om. Er sikkert noen som bytter ut disse i Vossen etc for tiden Tlf. 99506719 Mvh Sven Ola Sletten 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted September 7, 2014 Løfter denne 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted September 9, 2014 Jeg har originale A8 felger i 20" liggende, men ikke i denne designen.. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted September 10, 2014 Jeg har 19 tom hvis du er inntersert Må være 20", kan også være 21" fra Q7. Jeg har originale A8 felger i 20" liggende, men ikke i denne designen.. Det har jeg også 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted September 11, 2014 En kamerat av meg fra Gjøvik har sånne i 20" som satt på A5'n hans, kan høre med han om han forsatt har dem 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted September 27, 2014 Løfter denne 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#7 Posted November 5, 2014 Har ett sett med orginale slike felger. Stått på A7. Sølvfarget på utsiden og grå på innsiden. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#8 Posted November 6, 2014 Hei, det er interessant, selv om du ikke akkurat bor i nabolaget Send bilder og info om tilstand og pris på mail: sosletten@hotmail.com 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#9 Posted November 6, 2014 Skal ta noen bilder i morgen og sende deg. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#10 Posted January 8, 2015 Er fortsatt på utkikk etter slike 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#11 Posted March 18, 2015 Løfter denne igjen... 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#12 Posted April 4, 2015 Tråd kan låses 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...