Justerbart senkesett touran problem

Anbefalte innlegg

Har montert supersport black evolution på en touran 2008, men synes det er litt for høyt. noe jeg har gjort feil eller har flere det samme problemet ? : klø : : klø : : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følgt max senk talla i TUV papiret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fulgt noe . Justeringsskruen står helt nederst ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løst alle foringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Justerbare senkesett på Touran er generellt høye. Legg ut bilde så vi får se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke det er noe galt desverre. Erfaringa jeg sitter igjen med etter å ha kjørt senka Touran er at det er H&R Low som går lavest, og forøvrig det eneste som går lavt nok..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke det er noe galt desverre. Erfaringa jeg sitter igjen med etter å ha kjørt senka Touran er at det er H&R Low som går lavest, og forøvrig det eneste som går lavt nok..

 

Dumt ingen fortalte meg dette .. Trodde den skulle subbe på lavest liksom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg kjører med settet justert helt opp en stund så fjæra blir strammere, vil den kanskje bli litt slakkere da jeg justerer den ned igjen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg kjører med settet justert helt opp en stund så fjæra blir strammere, vil den kanskje bli litt slakkere da jeg justerer den ned igjen ?

 

Det er kun når du har bilen i lufta. Så lenge bilen står på bakken er det bilens vekt som hviler på fjæra uansett høyde, så presset blir det samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det var en pen og brukervennlig høyde eg:) flott bil den passet de mørke felgene godt. Noen sett går en del lavere om man fjerner hjelpefjæra ,men då blir det litt jalla og ikke godkjennbart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes også min Touran var i høyeste laget etter montering av Supersport Black Evo, men nå med noen tusen km på veien så er det ingen vei utenom å juster det litt opp.... Subbingen som ikke var der i starten er der nå ;) Kjører med settet skrudd i bunn. Har 8,5x18 et45 og Yokohama 225-40-18 dekk på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.