Åpen dag på NAF glattkjøringsbane lørdag 13. september 11.00-15.00

Anbefalte innlegg

Har du (for deg) ny bil?

Vet du ikke hvordan den oppfører seg på glatt føre?

Møt opp på NAF's åpne dag på glattkjøringsbanen i Hof og prøv deg og bilen før vinteren!

Vi har forsøkt å få til egen 'dag' for VACN, men erfaringsvis er det svært lite folk på disse dagene, så vi kan like godt bruke denne dagen!

 

Hvis mange er interessert kan vi kanskje få til felleskjøring?

Mer info: https://www.naf.no/her-finner-du-naf/naf-ovingsbaner/apen-dag-pa-alle-naf-ovingsbaner/

 

Tiltaket er helt gratis!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går selvfølgelig fint med gammel bil også..

 

Jeg tar med litt klubbstæsj og skiltplater!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra greier! :D

 

Si når det passer for dere så vi kanskje kan kjøre litt samlet?

Jeg kunne tenke meg å dra oppover i 12-tiden, men er vel litt fleksibel.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge ruteplanleggerne har jeg like lang vei til banene på Fet, Nesodden og Hof, så en tidligere vestfolding velger derfor å _kanskje_ dukke opp i Hof :)

(men samkjøring blir omvei for meg...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal prøve å være der kl. 12.00 med "banehjul" og fullt kjøreutstyr... :rolleye:: haha : Eller forresten kjøreutstyret blir liggende hjemme,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Hadde passet å komme i hjelm og full kjøredress, Heine! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken vei kjører du Bjørn Eirik? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar veien fra Revetal (Eller nærmere bestemt Fossan, der man kan ta over til Høyjord fra Bispeveien) og så rett opp til Hof som mulig, kjører forbi Svinevoll da litt på 12, kan jo kanskje møtes der da? Er du også i området da, Muhamed?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi møttes på revetal ved Statoil kl 12 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi møttes på revetal ved Statoil kl 12 :)

 

Det skal jeg nok få til! :)

 

Skulle du forresten kvitte deg med et sett 19" RS4-II-felger?

Er interessert da konemor må få nye hjul på cabben så jeg får tilbake AVUS'ene! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg nok få til! :)

 

Skulle du forresten kvitte deg med et sett 19" RS4-II-felger?

Er interessert da konemor må få nye hjul på cabben så jeg får tilbake AVUS'ene! :P

 

Men, har du ikke sett og hørt hvor fine AVUS'ene passer på Fru My, da? Konemor er veldig fornøyd med dem... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mhm kanskje det vurdere og bruke dem på vinteren klarer ikke helt og bestemme meg xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Been there, done that. Bra vær i Hof, og fruen og jeg fikk føle hva ABS, ESP og 4motion har å si :) Hilste såvidt på Nazze m/foresatt :) Observerte ellers en Scirocco og en A8 med klubbplater, og en med klubbgenser i baksetet på en BMW.

 

Kunne egentlig tenkt meg et øvingssted med mulighet for slipp i litt høyere fart (80?), hvordan er det på de andre NAF-banene? Prøvde Fet i 2008, men der er det også relativt lav fart i "sladdesvingen".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur innom på vei til fjells, men var der 11:30 så var nok litt før dere:/ Tenkte å prøve Amarok'en en tur, men det var så mye folk.

 

tok heller en tur i skauen:)

 

[spoiler=]6xC1tK.jpg

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff! :)

Jeg møtte Muhamed og Sigurd på Revetal i 12-tiden, og vi kjørte i samlet flokk opp til Hof. Der var det til stor overraskelse masse folk i tillegg til tre andre medlemmer, og i det strålende septemberværet ble det en kjempefin dag.

Forrige gang vi var innom på åpen dag, var det vinter og kun 7 besøkende inkludert fire fra klubben.. 'Noe' flere denne gangen, kan man si!

 

Mye god satsing, og mange nye og gamle biler fikk kjørt seg skikkelig!

Vi gikk gjennom litt teori inne først, og fikk deretter prøve oss på unnamanøver, oppbremsing og til sist sving på glatta.

Jeg hadde griseglatte dekk, så for min del var det greit å se hvor mye dekk har å si for bilens oppførsel.. :P

 

Hyggelig å endelig få hilse på deg, Terje! :)

 

Muhamed i godt driv i langsvingen, dessverre spiste telefonen opp de andre bildene jeg tok.. : rolleyes :

20140913_141904-EFFECTS.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var den ja! Så de var der og filmet! :)

Trodde først de hadde lagt på lyden fra en gammel Kadett som var der på den US-90'n, men kan vel hende den hadde den lyden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.