Lokallagstreff torsdag 4. september kl 18.30 på Peppes i Tønsberg

Anbefalte innlegg

Audi-with-Pizza-Wheels--40518.jpg

 

Selv om det er gokart dagen etter, blir det som vanlig pizzatreff denne torsdagen.

Ta med minner fra Rudskogen hvis dere var der, og møt opp til felles hygge!

 

Jeg tar med skiltplater og merker til de som ønsker det.

 

Kanskje dette blir siste utemøte for sesongen?

 

Håper å se mange nye og gamle medlemmer! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flytta til Nøtterøy i natt, så regner med å komme innom en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være, Roy!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg.får ikke tatt turen her heller, reiser denne torsdagen og ikke hjemme.før søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kommer idag, vært sjukling siden Tirsdagen. Må nesten se det ann når tiden nærmer seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg svinger innom en liten tur om tiden strekker seg til :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere 'nye', pass på hvor dere parkerer, rett rundt pizza'n og på plassene/gatene langs Nedre langgate er det veldig mye rare parkeringsselskaper med ivrige vakter og betaling til langt på natt hvor man fort kan svi av en hundrings bare på parkering! Litt lenger opp er det enklere å finne en plass som er gratis etter kl. 18, så sjekk litt rundt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkerte du ved nordea forrige gang? tror jeg spotta et par klubb biler der gitt.

 

Men jeg måtte bli hjemme i kveld, ikke altid like lett med ei 10mnd gammel datter! Så jeg stikker gjerne innom neste gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde et spørsmål jeg ville stille i kveld anngående medlemskort.

Har handla en del deler på mekonomen i sommer og dem spurte ettr medlemskort hver eneste gang. jeg forklarte at jeg akkurat hadde blitt medlem og at det tok tid før medlemskort kom i posten. Men har ikke sett noe enda gitt.

 

Hadde det vært mulighet for å få tak i en sånn til og ha nøklene på? Som det står VACN på den du har rundt halsen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei, vet du! Man rekker det man rekker! :)

Ja, vi parkerer i hvertfall ved Nordea innimellom, og jeg tror C-W også stod der forrige gang med 200'n!

Medlemskort skal komme ganske raskt, det er dessverre en grunn til at dette ikke har kommet ennå!

http://forum.vacn.no/showthread.php?268362-Autofil-og-medlemskort

 

Jeg er vel en av grunnene til at du blir spurt om medlemskort på Mekonomen. Det er fordi vi har såpass bra avtale, og for at ikke hvem som helst bare skal kunne komme og si at de er medlem, så jeg har bedt dem faktisk sjekke at kortet er i orden! :P

 

Jeg skal prøve å ta med klubb-stæsj til Rune i morgen, (sendte jeg virkelig ikke det med skiltplatene??) så har du det når du treffer ham!

Jeg hadde det med på treffet i dag.. ;)

 

Edit: Glemte å ta med i dag.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt referat:

 

Vi ble tilsammen fire mann og én dame rundt bordet, og jeg tror alle trivdes bra!

Mye motor og elektro(nikk)prat, og veldig hyggelig å bli litt kjent med 'nytt' medlem, Tarek!

Cato hadde selvfølgelig allerede drevet support den veien.. :P

 

Vi satt inne da Peppes dessverre ikke har nok gjester på uteserveringen til å bemanne den, men servicen og maten var som vanlig god.

 

Håper å se enda flere neste gang! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da så jeg nok riktig. Jeg var en svipptur innom tbg når jeg så 200'n til C-W ja, jeg måtte snoke litt da vettu og regna med at dere var på peppes ;-)

Da håper jeg på og få et medlemskort snart da, Men er helt forståelig at mekonomen vil ha bevis på medlemskap. Jeg sparte en del kronasjer i sommer pga at jeg er medlem for og si det sånn.

 

 

Den er grei, vet du! Man rekker det man rekker! :)

Ja, vi parkerer i hvertfall ved Nordea innimellom, og jeg tror C-W også stod der forrige gang med 200'n!

Medlemskort skal komme ganske raskt, det er dessverre en grunn til at dette ikke har kommet ennå!

http://forum.vacn.no/showthread.php?268362-Autofil-og-medlemskort

 

Jeg er vel en av grunnene til at du blir spurt om medlemskort på Mekonomen. Det er fordi vi har såpass bra avtale, og for at ikke hvem som helst bare skal kunne komme og si at de er medlem, så jeg har bedt dem faktisk sjekke at kortet er i orden! :P

 

Jeg skal prøve å ta med klubb-stæsj til Rune i morgen, (sendte jeg virkelig ikke det med skiltplatene??) så har du det når du treffer ham!

Jeg hadde det med på treffet i dag.. ;)

 

Edit: Glemte å ta med i dag.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.