Trening Gym Studio i Tønsberg?

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

Jeg trenger et gym/studio å trene styrketrening, men finner ingen fornuftige.

 

Hvor trener dere?

 

Håper finne et sted med mye frivekter (rack/etc), så det ikke er kø hele tida. Også bør det ha gode åpningstider. Ikke noe sånn 9-11 og 4-8.

 

/Roy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaliber??

 

Haha, av gammal vane så skreiv jeg Trondheim, men mente Tønsberg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du bor på Nøtterøy (vet ikke hvor, da..) er vel Active (badeland) på Kaldnes et alternativ. De har i hvertfall bra åpningstider, og har sikkert det du trenger. Aner ikke hvordan det er, trener ikke annet enn hjemme selv.. :P

http://www.activefamily.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Crossfit Tønsberg? Ligger i bullsgate 1.

En litt annen treningsform enn hva du var på utkikk etter, men anbefaler en tur innom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fresh er billig men ofte mye folk og kø mellom jul og sommer. ellers har vel gym24 på kilen litt frivekter, men hørt det er mye "bole" miljø der. ^

er selv fornøyd med Fresh:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sporty 24 har jeg havnet på etter å ha prøvd noen forskjellige. Åpen fra tidlig om morgenen til 2400 hvis ikke jeg husker feil. Drar du på feil tid av døgnet er det kø uansett hvor du er, men jeg har aldri opplevd kø når jeg trener på kvelden :)

Billig er det også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et lite utvalg som har nøkkelkort, og utvidet åpningstid:

Evo, https://evofitness.no/treningssentre/tonsberg

Fresh fitness, https://www.freshfitness.no/treningssenter/tonsberg?gclid=CISc9YyUzcACFeLTcgodfhAATA

Stamina ved tønsberg torg, https://www.staminahot.no/finn-oss/sor-norge/tonsberg-ovre-langgate/

 

Du sier ikke noe om hva du skal trene, eller når....men det er utrolig mange valg. Du finner grantert noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åj, her var det aktivitet jeg ikke hadde fått med meg :)

 

Testet Freshfitness, som har greie åpningstider forutenom i helga. Det er billig og har en del gruppertimer, selv om interessen ikke er der, så har de det uten at det blir dyrere. Frivektsavdelinga var grei nok, men tenker det kan bli litt kø her.

 

Skal teste Evofitness i dag kanskje, for kriteriene mine er lange åpningstider, mye frivekter og et sted jeg kan like å være.

 

Så Active med Badeland utgår, men ska undersøke Sporty24 og Crossfit kan være aktuelt, men jeg liker normale pullups og ikke den kippinga de driver med,hehe. Dog kunne jeg trenge litt kondisjon inntil styrketreninga, som ser gøyere ut med crossfit enn å ty til noe tredemølle, for det skjer aldri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åj, her var det aktivitet jeg ikke hadde fått med meg :)

 

Testet Freshfitness, som har greie åpningstider forutenom i helga. Det er billig og har en del gruppertimer, selv om interessen ikke er der, så har de det uten at det blir dyrere. Frivektsavdelinga var grei nok, men tenker det kan bli litt kø her.

 

Skal teste Evofitness i dag kanskje, for kriteriene mine er lange åpningstider, mye frivekter og et sted jeg kan like å være.

 

Så Active med Badeland utgår, men ska undersøke Sporty24 og Crossfit kan være aktuelt, men jeg liker normale pullups og ikke den kippinga de driver med,hehe. Dog kunne jeg trenge litt kondisjon inntil styrketreninga, som ser gøyere ut med crossfit enn å ty til noe tredemølle, for det skjer aldri.

 

Crossfit ser gøy ut, og er sikkert dritgod trening, men man skal vel være ganske god på teknikk osv for å unngå skader:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Crossfit ser gøy ut, og er sikkert dritgod trening, men man skal vel være ganske god på teknikk osv for å unngå skader:)

 

Ja, tenker det jeg også. Styrkeløft i ekspressfart kan høres litt risky ut,hehe. Får litt mer kondis av det, men løfter vel litt lettere enn man vil gjøre med klassisk styrketrening, så for oss dødsseriøse blir man litt svakere av crossfit : haha :

 

Testet Sporty24 på Kilen i går, og det var en hardcore gym. Ikke ulikt Kaliber i Trondheim, men lav musikk (hørte nesten ingenting) og godt blanda klientell,hehe. Alt fra 60 åringer i singlet til strongman og Fitness mannfolk. Skal jobbe litt for å få noen feminine venner til å trene der, men bra utstyrt. Solide saker :)

 

Neste blir Evofitness en dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har trent mye på sporty24 i tønsberg. Har ikke noe negativt og si =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.