7.Int. Vw-Audi-Treffen Schafflund

Anbefalte innlegg

Oki. Noen av disse som selger Wiechers bur da ? Eller må det helst kjøpes gjennom de selv ?
du må bestille bur, er vel litt leverings tid på det, så hvis du skal garantert nedover så burde du ikke drøye så veldig mye lenger før du bestiller, i essen så sa de 6 ukers ventetid minst på det.. like greit å kontakte de selv vil jeg tro og få de til å sende det til strømstad..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må bestille bur, er vel litt leverings tid på det, så hvis du skal garantert nedover så burde du ikke drøye så veldig mye lenger før du bestiller, i essen så sa de 6 ukers ventetid minst på det.. like greit å kontakte de selv vil jeg tro og få de til å sende det til strømstad..

 

Hmm, okey..Får titte litt på det da..Hadde vært glimrende kjekt å hentet i Tyskland når man først er der.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wiechers holder til i Nienburg, ca 2,5 timers kjøring fra Schafflund. Tror jeg hadde dratt innom dem og bare satt buret løst inn. Gjorde dette selv i 2001.

 

Du bør bestille nå. Jeg måtte forlenge oppholdet mitt enda en uke for at de skulle bli ferdige. Da jeg så på produksjonsdatoen viste det seg at det ble laget dagen før jeg henta det......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jeg kan være med.

 

Må se an økonomi og sånt. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg også klar for.

 

Mener de reklamerer på radioen om ei ny ferge mellom Langesund og Hirtshals. 1000 kr for bil ink. 5 personer tror jeg de sier i reklamen.

 

EDIT: Sjekka priser nå. For den datoen treffet er gjelder denne prisen:

 

Bil, inntil 5 pers., fri lengde, max høyde 1,90 m kr 550

 

BILLIG.

 

http://www.kystlink.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempekult at flere vurderer å ta turen med oss.

Man trenger ikke være urolig for at man ikke er Andie-flink i tysk, siden de fleste utstillere og stylingsjapper på treffet snakker engelsk. eller.. döner-english, som vi kaller det. I tillegg har våre venner i ex-sas edition nord sikkert en mulighet for å steppe inn med vanskelige gloser.

Eneste utgiftene man egentlig behøver å tenke på er båtreise og bensin. Mat/drikke er grisebillig der nede.

Har du i tillegg en showklar bil, er det ekstra gøy å få en vurdering av profesjonelle dommere.

Finishnivået er endel høyere i das vaterland enn ellers i skandinavia.

Dette er en ypperlig mulighet for å se bra trender, og få en verdig avslutning på treffsesongen.

 

IMG_8728.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og Svein-Erik henger oss nok på nedover..Kjører Touran, så det er plass til litt snacks opp igjen :)

Kommer til å bli kjempeknall med mye rå biler og deilig alkohol :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og Svein-Erik henger oss nok på nedover..Kjører Touran, så det er plass til litt snacks opp igjen :)

Kommer til å bli kjempeknall med mye rå biler og deilig alkohol :)

..og masse pølser (?) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bratwurtz ? :D Eller no sånt..hehe

Ser mest frem til überrollbügel(?) til Golfen på turen jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bratwurtz ? :D Eller no sånt..hehe

Ser mest frem til überrollbügel(?) til Golfen på turen jeg :)

 

Skal du ha helbur heter det Überrollkäfig. Bare så du er sikker på å få riktig;)

Bügel er bare halvbur, nemlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ohh.. :) hehe

überrollkäfig da.. :D 300,- kroner i forskjell på pris for buret fra Ingo Noak til Wiechers på Wiechers buret..Så da blir det vel enklere å hente det i Breddorf..

Hvor langt er det fra Schafflund til Breddorf forresten ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor langt er det fra Schafflund til Breddorf forresten ?

 

26 mil /3.5 times kjøring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

26 mil /3.5 times kjøring

 

...og enda lenger til Nienburg ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og enda lenger til Nienburg ?

 

Oh yes, Nienburg ligger 42 mil fra Schafflund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damn, trodde det ikke var så langt..Hehe

Hvor har dere gutta tenkt å dra hen videre da ? Hvis dere skal noen steder etter treffet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiserute???

 

Har dere 'østfra' satt opp noen reiserute/plan? Hvilken ferjer o.l dere kommer til å ta? Så vi fra andre steder i landet kanskje kan prøve å finne andre ferjetider som kan klaffe med deres.(liksom å sleppe å kjøre Norge rundt for å ta samme ferje)

 

Frister veldig til å slenge meg på. Altids kjekt å ha noen "kjente" å prate med. Var på Ederseetour for 2 årsiden, begrenset med engelsktalene tyskere :stikke: der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mattis, Vidar og andre: Har dere funnet ut når dere tar ferje nedover ? Fint å visst litt avganger og sånn.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, vi mekker en tråd litt senere idag med all informasjon som trengs. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du sikkert så på rudskogen blir det ikke noe tur på meg. :(

 

Ja det fikk jeg med meg. Synd, men du kommer sterkt tilbake! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da er det avreise snart, forhåpentligvis husket alt. :)

Bare de folka som jeg skal kjøpe litt deler av svarer på mailen eller tar tlf snart så er jeg fornøyd.

Byebye. : vinke ::nana::evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.