Inboard Magnussen Motorsport Extreem løp Gatebil Rudskogen Sep 2014

Anbefalte innlegg

Dårlig gjort å kjøre bak i han ETTER løpet er ferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mektig imponert over at han klarer å holde unna heile vegen:) Er så rå køyring! Men den klinkinga på slutten der kan jo diskuteres fram og tilbake.

Ser ein del annerledes ut den situsjonene på denne filmen frå Gatebil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig gjort å kjøre bak i han ETTER løpet er ferdig.

 

Ja du snakker. Enten dårlig taper eller litt for varmt under hjelmen og fikk ikke med seg målflagget?

I tillegg kjører TS forbi Lars i en gulsone. Burde vel vært disket eller fått tidsstraff egentlig..........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måten han blir "forbikjørt" på, er det ingenting å si på mener jeg, så lenge han som blir forbikjørt kjører for fort og mister sporet sitt. Den som kommer bak, passerer da uten å gjøre noe for det så lenge han holder sporet sitt. Hadde det vært gjort med overlegg og evoen hadde holdt samme spor og fart, da er det en annen ting mener jeg ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måten han blir "forbikjørt" på, er det ingenting å si på mener jeg, så lenge han som blir forbikjørt kjører for fort og mister sporet sitt. Den som kommer bak, passerer da uten å gjøre noe for det så lenge han holder sporet sitt. Hadde det vært gjort med overlegg og evoen hadde holdt samme spor og fart, da er det en annen ting mener jeg ..

 

Så videoen på nytt og ser at Lars får en liten skrens og mister fart ja så er enig med deg der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heftig kjøring!! var ivertfall spennende å se på, angående klinkinga på slutten var det muligens en liten hilsen for det TS mente var litt sperring på oppløpet. ivertfall da jeg satt ved utgangen av breisladd svingen så det ut som TS hadde med seg fart nok ut av svingen for å prøve å komme seg forbi før målinja, men så la Magnussen seg slik at han sperret... sikkert fler sider av saken :) Gøy var det, ikke minst at en "nykommer" hevda seg blant gamle gutta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så videoen på nytt og ser at Lars får en liten skrens og mister fart ja så er enig med deg der.

 

Ja skal man ikke miste fart ETTER løpet er ferdig da?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han mener vel i angsten i løpet.

 

Forøvrig ikke så overraskende at det koker i toppen på den sjåføren. På tross i at det på VACN treff alltid har blitt sagt at man ikke skal kjøre forbi i sving, holdt jeg selv på å bli skikkelig torpedert for noen år siden. Har det på film et eller annet sted. Har sett en annen episode fra et inboardkamera også, der akkurat samme situasjonen oppstår.

 

Dog har man lært av slikt, så lisensierte biler og gatebiler er skilt av, slik at sånne sinker som meg selv kan cruise, så kan de andre race :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han mener vel i angsten i løpet.

 

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.