Rengjøre lyst innetak ? Og rengjøre svart plastikk inne i bilen ?

Anbefalte innlegg

Lyst innetak er jo sikkert fint det men nå begynner det å bli en del flekker gitt: mad :

Forslag på løsning mottaes :)

Rengjøre dashbord og svarte lister osv inne i bilen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En lett rens av taktrekket fikser nok biffen. Feks CG Green Clean 1-10/15 og en tekstilbørste. Skrubb litt inn og bruk en våtsuger for å få ut vannet. Grean Clean bruker du også på plastikken innvendig, fukt en mikrofiber klut og tørk av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En lett rens av taktrekket fikser nok biffen. Feks CG Green Clean 1-10/15 og en tekstilbørste. Skrubb litt inn og bruk en våtsuger for å få ut vannet. Grean Clean bruker du også på plastikken innvendig, fukt en mikrofiber klut og tørk av.

 

Høres bra ut. Må få tak i en våtsuger først;)Noen med forslag på en som er bra ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Nilfisk Multi 20. Både suger og blåser, helt genial som garasjestøvsuger. Koster under 1000-lappen. Jeg kjøpte et Foma rensemunnstykke til for å suge opp vann med. Dette kan være litt knot å få tak i, koster rundt 400,-

 

Støvsugeren selges på mange butikker som Jula etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker bremserens(wurth) på de værste flekkene,klassemerker osv.ikke alle mildere rengjøringsmidler som tar alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ikke for dette:p Må få tak i utstyr først så får vi se........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har green clean jeg Sigve og kan ta med rensemaskin fra jobben Du bor jo ikke akkurat så langt unna meg heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har green clean jeg Sigve og kan ta med rensemaskin fra jobben Du bor jo ikke akkurat så langt unna meg heller.

 

Høres flott ut det:) Hvor i bygda bor du ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.