Vinterlagring rundt Bergen!

Anbefalte innlegg

Hei hei,

 

Noen som har plass eller har tips om sted jeg kan vinterlagre min gamle 80: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Børge Rong (det hørtes litt rart ut :) ) på 41574433. Har en bil stående hos han i Øygarden på et nedlagt oppdrettsanlegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halais, det er ikke samme kar som der Øyvind Rong har mb`en sin vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, har hatt bilen der for et par år siden og det gikk helt fint:-)

Har snakket med de nå også, men venter på å få bekreftet plass da det var litt fult..

Så ville gjerne ha litt flere alternativer!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en plass som jeg gjerne vil anbefale til andre som leiter.. Beste prisen jeg har sett også!

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?folderId=427641&finnkode=51771857

De regnet ut nøyaktig pris på KVM plass man tar og Audi 80`ien kom på 2050,- for 7mnd, det er utrolig bra. 15.okt-15.mai.

Kun regnet som lagring, men får ikke nøkkel etc.. Men kan ved avtale ta noen turer for å se til eller gjøre mindre mekk.

Kan selfølgelig også hente ut bilen før 15. mai også..

Virket tørt og fint og godt med luft, høøøøøøyt under taket!

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne plassen/eiendommen har skiftet eiere i år tror jeg, ny eier har ryddet og pusset opp en del og de/den som driver nå tro jeg er seriøs.

 

Om det er det lokale jeg mener så var det tidligere et betong blandeverk/støperi med tilhørende rubb hall og stor eiendom.

Betong virksomheten gikk konk og lokale har vert brukt til lager og verksteder siden da, men nå fremstår det bedre en noen gang så det lover bra.

 

Det ser ut som prisen også er bra!

 

Legger ved en Google link til stedet.

 

https://www.google.no/maps/@60.5905514,4.8473437,3a,75y,124.4h,89.63t/hidden=!3m4!1e1!3m2!1sFrDpiNudTRdG161hkjrdtg!2e0

 

 

Det ser ikke helt slik ut i dag da alt utenfor på plassen er ryddet bort/solgt og bygget er pusset opp utvendig og malt.

 

 

Fant en plass som jeg gjerne vil anbefale til andre som leiter.. Beste prisen jeg har sett også!

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?folderId=427641&finnkode=51771857

De regnet ut nøyaktig pris på KVM plass man tar og Audi 80`ien kom på 2050,- for 7mnd, det er utrolig bra. 15.okt-15.mai.

Kun regnet som lagring, men får ikke nøkkel etc.. Men kan ved avtale ta noen turer for å se til eller gjøre mindre mekk.

Kan selfølgelig også hente ut bilen før 15. mai også..

Virket tørt og fint og godt med luft, høøøøøøyt under taket!

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med plass rundt bilen her? Kan man ha dyrere biler parkert uten at folk går og gnir seg oppetter siden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer dette Rong, var ryddet og shinet opp så det så vetig ut. Nye eiere også ja.

Når det gjelder plass Olaf er jeg ultra nervøs for lakk og er ikke engstelig:-)

De var ikke stresset på plassering av bilen. Parkerte med god avstand på alle kanter og ble ikke stuet.

Siden folk ikke har nøkkel blir det lite tråkk også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.