Anbefalte innlegg

Fikk svar om seksjonen på Hylkje.

årsleie på 150 000 + mva

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15625kr i mnd da med andre ord :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat lommerusk. Venter på tilbakemelding et par andre steder også. Hvis noen andre kommer over noe så si i fra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å få med 15 stk det da :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange kvadrat bør man beregne per pers? Var 140kvadrat på grunnplan også 70 kvadrat i en form for annen etasje. Virka som den skulle tåle mye, så med en god truck kunne man lempa biler til lagring oppå der f.eks eller til diverse handy utstyr og sitteplass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror desverre jeg må melde meg ut her da jeg ikke har råd til det ved siden av studie :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=52298029&searchclickthrough=true

Prisinformasjon: Leie pr m²/år 950,-

Fakta om eiendommen

Type lokale Lager/Logistikk, Kombinasjonslokaler

Bruksareal 625 m²

Areal 600 m² - 650 m²

Renovert 2008

Overtagelse Snarlig

Fasiliteter Bredbåndstilknytning, Garasje/P-plass, Kjøreport

Lagerlokaler sentralt plassert i Fabrikkgaten 7b midt i Bergen sentrum. Malt betongdekke og hvitmalte vegger. Adkomst fra Fabrikkgaten og Krohnhaugen. Det er god ventilasjon i arealene, og det kan avtales ulike ulike adkomstløsninger til arealene. Arealene kan ikke benyttes til varig opphold; og kan derfor ikke benyttes som kontor eller treningsrom.

Lokalene er ledig pt, og kan overtas snarlig. Leieperiode på inntil 3 år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5000 per måned hvis vi er 10 personer. Basert åå bruksareal og at det ikke tilkommer moms. Stort areal så kunne jo drevet med vinterlagring og slikt, men blir veldig usikkert og risiko for å sitte med store månedsbeløp.

Og hvor stor plass trenger vi egentlig? 10 kvadrat per pers. Kommer man langt med det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sjekke litt her ute på askøy vist det er interesse for det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessant for min del hvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert i ALT.

Jeg får ikke lov til å bytte til vinterhjul på parkeringsplassen min engang...(vist nok, etter dagens tilsnakk :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte de et kontaktskjema, takk for tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk avslag der, de mente de ikke hadde nok plass.

Men de tipset om at askøy kommune eide gamle viksund fabrikken og at det burde være noe ledig der. Den ligger jo i strusshamn og det er jo fint, skal se hva jeg kan finne ut av!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der tviler eg på at dere får til noe.

En kompis har verksted der nå, og tror de snart må vike for det skal selges visstnok.

Mener det er snakk om noe boligplaner der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd, da får vi lete videre andre plasser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en nedlagt malingsfabrikk?

Har du noe info om noen vi kunne kontaktet? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å få tak i et telefon nummer gjennom en kar på jobben, men venter på tilbake melding enda.

Lurer meg på om det er MB høgg eller noe sånt som holder til der nede.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det meste er allerede utleid der.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også på jakt etter et lokale :) Kjedelig å skru i felles garasje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer med en oppdatering, ingen av tipsene så langt har ført til noe, det meste har vært fullt eller allerede utleid/ikke interessant for utleier.

Fortsetter å lete!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg nettopp snakket med eier av monopol i Florvåg/Askøy. Han hadde for øyeblikket ledig en "stålhall" på rundt 150 kvm.

Han skal undersøke pris til oss, så kunne vi evt møtes og se på lokalet senere i uken.

Det hadde vært fint om vi kunne ha en oppdatert liste over hvem som er seriøs på dette. Da kan vi litt lettere ha en oversikt over hva dette vil koste.

Vi må også ha en person som kan stå for leiekontrakten/kontaktperson, som også motar/betaler leie.

Kanskje Sindre Fiskerstrand kan redigere første post til en liste over hvem som er med på dette vist vi finner noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig! Jeg er fortsatt veldig interessert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.